Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη

Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη
«ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΘΟΥΛΗΣ»: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ(ΘΟΥΛΗ), Sidiropoulou Thouli - Chrysanthi: Η δήλωσή μου στα ΜΜΕ την 14/1/2015 μετά την αντιδημοκρατική και ανθρωποφαγική πολιτική καρατόμηση μου κι ενώ χρίστηκα και ανακηρύχτηκα υποψήφια με κάθε προβλεπόμενη σύμφωνα με το Καταστατικό του ΠΑΣΟΚ και νόμιμη διαδικασία, από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας στις Εθνικές Εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, επί Προεδρίας Βενιζέλου, από τον Κουκουλόπουλο και τον "Ημαθιάρχη" Χρυσοχοΐδη,συνεπικουρούμενοι από τους διορισμένους φίλους και φίλες τους στην Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Ημαθίας και δυο πρώην Δημάρχους ΠΑΣΟΚ στον Δήμο Βέροιας._"Ανήκω στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Πορεύτηκα πάντα με το όραμα που μας ενέπνευσε, τις αρχές και τις αξίες που μας έδωσε και εν τέλει μας καθόρισαν, ο αείμνηστος Ηγέτης της Δημοκρατικής Παράταξης. Αποτιμώντας σαφέστατα, στο παρόν και το μέλλον, την στρατηγική του Ανδρέα Παπανδρέου, ως και την μοναδικά διατυπωμένη στρατηγική πρόταση για τον Κοινωνικό Μετασχηματισμό της Ελλάδας, τον Δημοκρατικό Σοσιαλισμό με Ανθρώπινο πρόσωπο και Ευρωπαϊκό Προσανατολισμό, στον Κόσμο των ανοιχτών συνόρων. Στην μακρόχρονη θητεία μου στα κορυφαία όργανα του κόμματος, εκλεγμένη πάντα από Συνέδρια και την λαϊκή βάση του Κινήματος, αγωνίστηκα με πάθος και ψυχή για τις ιδέες μου, συμπορευόμενη με τα μέλη και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, με συμμάχους και αντιπάλους, με φίλους και εχθρούς. Κρατώντας πάντα στάση Κοινού Αγώνα. Με λάθη και παραλείψεις. Με δημιουργικές συνθέσεις. Αφήνοντας πίσω εσωστρέφειες, χαρακώματα και άγονες αντιπαραθέσεις. Οι «καθεστωτικές» συμπεριφορές και οι εγωκεντρικές μακαριότητες διαφόρων εκφάνσεων του «κυβερνητισμού» και των μονίμων οπαδών του είναι, πάντα, ιστορικά ανόητες και απαράδεκτες. Δεν μετέχω των «αχράντων μυστηρίων» ‘’ιδιοκτητών και ενοικιαστών’’, ‘’οικογενειοκρατούντων και οικογενειοκρατουμένων’’, ‘’Διευθυντηρίων και μυημένων’’, ‘’πρoθύμων και αρεστών’’, ‘’ Ημαθιαρχών και επίδοξων Προέδρων του ΠΑΣΟΚ της επόμενης μέρας’’, ‘’ελίτ και λαϊκιστών’’. Ανήκω στο ΠΑΣΟΚ που ιδρύθηκε για να υπηρετεί τον Λαό και την Πατρίδα. ΜΟΝΟΝ. Με δημοκρατικές διαδικασίες και λειτουργία. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ που ανήκει στον Δημοκρατικό Ελληνικό Λαό. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου έδωσα τον ‘’όρκο της νιότης και της ζωής’’ μου. ΜΟΝΟΝ.

Σάββατο, 29 Νοεμβρίου 2014

ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΦΡΑΓΚΦΟΥΡΤΗΣ-ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΣ» ΤΑ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ (14) ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ


Στους επιχειρηματικούς ομίλους περνούν 14 περιφερειακά αεροδρόμια καθώς το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε ότι η κοινοπραξία «Fraport AG - Slentel Ltd» («Αεροδρόμιο Φραγκφούρτης» - Όμιλος Κοπελούζου) ανακηρύχτηκε προτιμητέος επενδυτής.

Η «Fraport AG - Slentel Ltd» υπέβαλε την υψηλότερη προσφορά και ανακηρύχτηκε προτιμητέος επενδυτής, σύμφωνα με τους όρους της πρόσκλησης υποβολής προσφορών, ενώ προσφορές είχαν υποβάλει και οι κοινοπραξίες «Corporation America SA» - ΜΕΤΚΑ ΑΕ και «Vinci Airports SAS» - ΑKTOR Παραχωρήσεις ΑΕ.



Σύμφωνα με τις συμβάσεις παραχώρησης, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη διαχείριση των αεροδρομίων για διάστημα 40 ετών με δυνατότητα επέκτασης επιπλέον 10, ενώ ως «αντάλλαγμα» οφείλει να προχωρήσει σε επενδύσεις για την αναβάθμισή τους ύψους 200-250 εκατ. ευρώ εντός της πρώτης τετραετίας. Πάντως το παραπάνω ποσό - σύμφωνα με στοιχεία που έχει καταθέσει η ΟΣΥΠΑ και δεν έχουν αμφισβητηθεί από την κυβέρνηση - εξασφαλίζεται από τα έσοδα των ίδιων των αεροδρομίων και θα μπορούσαν οι επενδύσεις να γίνονταν υπό το σημερινό ιδιοκτησιακό καθεστώς, δίχως αυτά να παραδοθούν σε ιδιώτες.

Τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που δίνονται στους επιχειρηματικούς ομίλους είναι αυτά σε Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Χανιά, Κεφαλλονιά, Ζάκυνθο,Άκτιο και Καβάλα (ομάδα Α) και σε Ρόδο, Κω, Σάμο, Μυτιλήνη, Μύκονο,Σαντορίνη και Σκιάθο (ομάδα Β).

Ο «προτιμητέος επενδυτής» «Fraport AG-Slentel Ltd» προσέφερε για την ομάδα Α 609 εκατ. ευρώ εφάπαξ τίμημα και 11,3 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό και 625 εκατ. ευρώ και 11,6 εκατ. ευρώ για την ομάδα Β αντίστοιχα.

Οι επενδύσεις που αναμένεται να υλοποιηθούν σε χρονικό ορίζοντα 4 ετών ανέρχονται σε ποσό περίπου 330 εκατ. ευρώ. Ωστόσο ο λαός όχι μόνο δε θα έχει κανένα όφελος, αλλά θα πληρώνει ακόμη πιο ακριβά αεροπορικά εισιτήρια, αφού ο ιδιώτης θα ανεβάζει τα τέλη και οι αεροπορικές εταιρείες θα τα μετακυλίουν στα εισιτήρια.

Η κοινοπραξία παρά το ότι θα προχωρήσει στην αναβάθμισή τους, θα εισπράξει πολύ περισσότερα, αυξάνοντας την κερδοφορία της, ενώ η συγκυβέρνηση θα διαθέσει για την αναβάθμιση των αεροδρομίων Θεσσαλονίκης και Χανίων 400 εκατ. ευρώ και 120 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. 


Το ανάρτησα από http://www.902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: