Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ''ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ'': ΆΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΡΙΤΩΝΑ ΒΑΣΙΛΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ... ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ

Ονομάζομαι Βασίλειος Καραμαλακίδης, του Φρίξου και της Περμανθούλας.

Η Πατρίδα αυτή με πληγώνει .


Είμαι Πυρηνικός Υδραυλικός, κάτοχος BBQ , FSST POING and NCIS από το High College Of Upper Akrata.



Το πραγματικό μου όνομα δεν το γνωρίζω.
 

Όταν ήμουν μικρούλης, με άφησαν στα σκαλιά μίας πολυκατοικίας και με βρήκε ο Φρίξος Καραμαλακίδης, συνταξιούχος Δημόσιος Υπάλληλος ,που τον είχε διορίσει ένας συγχωριανός του, ενωμοτάρχης της Βασιλικής Χωροφυλακής επί 21ης Απριλίου.
 

Με μεγάλωσε σαν παιδί του, με βάφτισε Βασίλη που είναι το παραδοσιακό όνομα της οικογένειας , από το αγαπημένο μας τραγούδι που περνά από γενιά σε γενιά, το ''Βασίλη κάτσε φρόνιμα να γίνεις νοικοκύρης''.
 

Πάντα πίστευα ότι οι αληθινοί μου γονείς είναι Ελβετοί , γιατί από μικρός αγαπούσα τους κούκους και τις σοκολάτες.
 

Δε θεωρώ τον εαυτό μου Έλληνα , αλλά Πολίτη του Κόσμου που έτυχε να γεννηθεί εδώ.
 

Γι αυτό δεν με ενδιαφέρει το παρελθόν, η Ιστορία, αλλά μόνο το μέλλον.
Οι άνθρωποι πρέπει να έχουν μόνο μέλλον.
 

Για να έχουμε καλό μέλλον , πρέπει να εξαφανίσουμε το Δημόσιο και τους παλιούς πολιτικούς που μας έφεραν ως εδώ.
 

Γι αυτό θα ψηφίσω '' Το Ποτάμι ''.
 

Είδα βέβαια τα βιογραφικά των υποψηφίων του και οι περισσότεροι, είτε είναι Δημόσιοι Υπάλληλοι, είτε τρώγανε χρόνια δημόσιο χρήμα - όπως ο Αρχηγός μας που ήταν στην ΕΡΤ πριν γίνει μέγκαμούουου.
 

Αλλά σάμπως κι ο πατριός που με μεγάλωσε , με σπούδασε και με έκανε τόσο σημαντικό, με λεφτά του Δημοσίου δεν τα κατάφερε ;
 

Θέλω να αγωνιστώ για να μείνουμε στην ΟΝΕ και στην Ευρωπαική Ένωση και όχι να έρθουν οι Συριζαίοι να μας κάνουν Βόρεια Κορέα.

Θέλω να γίνουμε Νότια Κορέα.
 

Βέβαια, αυτά που θέλω να κρατήσουμε, είναι αυτά που πέτυχαν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ , αλλά δεν τους ψηφίζω γιατί είναι παλιοί.
 

Ούτε Αριστερά θα ψηφίσω ποτέ, λόγω της Κορέας. 

Ένας βασικός λόγος τέλος που θα ψηφίσω '' Το Ποτάμι '', είναι ότι το λένε όλες οι δημοσκοπήσεις και μου αρέσει να είμαι trendy. 


Μετά τις εκλογές , θα πέσω σε χειμερία νάρκη και θα ασχοληθώ και πάλι με την Πολιτική όταν θα ξαναέχουμε εκλογές.
 

Σας αφήνω τώρα, έχω αποτρίχωση,
γυμναστήριο και μετά ποτάκι. 

Μπορεί να κάνω και σεξάκι .


Άντε, καλή ψήφο !


Το ανάρτησα από το χρονολόγιο του Κρίτωνα Βασιλικόπουλου στο https://www.facebook.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: