Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη

Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη
«ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΘΟΥΛΗΣ»: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ(ΘΟΥΛΗ), Sidiropoulou Thouli - Chrysanthi: Η δήλωσή μου στα ΜΜΕ την 14/1/2015 μετά την αντιδημοκρατική και ανθρωποφαγική πολιτική καρατόμηση μου κι ενώ χρίστηκα και ανακηρύχτηκα υποψήφια με κάθε προβλεπόμενη σύμφωνα με το Καταστατικό του ΠΑΣΟΚ και νόμιμη διαδικασία, από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας στις Εθνικές Εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, επί Προεδρίας Βενιζέλου, από τον Κουκουλόπουλο και τον "Ημαθιάρχη" Χρυσοχοΐδη,συνεπικουρούμενοι από τους διορισμένους φίλους και φίλες τους στην Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Ημαθίας και δυο πρώην Δημάρχους ΠΑΣΟΚ στον Δήμο Βέροιας._"Ανήκω στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Πορεύτηκα πάντα με το όραμα που μας ενέπνευσε, τις αρχές και τις αξίες που μας έδωσε και εν τέλει μας καθόρισαν, ο αείμνηστος Ηγέτης της Δημοκρατικής Παράταξης. Αποτιμώντας σαφέστατα, στο παρόν και το μέλλον, την στρατηγική του Ανδρέα Παπανδρέου, ως και την μοναδικά διατυπωμένη στρατηγική πρόταση για τον Κοινωνικό Μετασχηματισμό της Ελλάδας, τον Δημοκρατικό Σοσιαλισμό με Ανθρώπινο πρόσωπο και Ευρωπαϊκό Προσανατολισμό, στον Κόσμο των ανοιχτών συνόρων. Στην μακρόχρονη θητεία μου στα κορυφαία όργανα του κόμματος, εκλεγμένη πάντα από Συνέδρια και την λαϊκή βάση του Κινήματος, αγωνίστηκα με πάθος και ψυχή για τις ιδέες μου, συμπορευόμενη με τα μέλη και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, με συμμάχους και αντιπάλους, με φίλους και εχθρούς. Κρατώντας πάντα στάση Κοινού Αγώνα. Με λάθη και παραλείψεις. Με δημιουργικές συνθέσεις. Αφήνοντας πίσω εσωστρέφειες, χαρακώματα και άγονες αντιπαραθέσεις. Οι «καθεστωτικές» συμπεριφορές και οι εγωκεντρικές μακαριότητες διαφόρων εκφάνσεων του «κυβερνητισμού» και των μονίμων οπαδών του είναι, πάντα, ιστορικά ανόητες και απαράδεκτες. Δεν μετέχω των «αχράντων μυστηρίων» ‘’ιδιοκτητών και ενοικιαστών’’, ‘’οικογενειοκρατούντων και οικογενειοκρατουμένων’’, ‘’Διευθυντηρίων και μυημένων’’, ‘’πρoθύμων και αρεστών’’, ‘’ Ημαθιαρχών και επίδοξων Προέδρων του ΠΑΣΟΚ της επόμενης μέρας’’, ‘’ελίτ και λαϊκιστών’’. Ανήκω στο ΠΑΣΟΚ που ιδρύθηκε για να υπηρετεί τον Λαό και την Πατρίδα. ΜΟΝΟΝ. Με δημοκρατικές διαδικασίες και λειτουργία. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ που ανήκει στον Δημοκρατικό Ελληνικό Λαό. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου έδωσα τον ‘’όρκο της νιότης και της ζωής’’ μου. ΜΟΝΟΝ.

Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2014

ΈΓΓΡΑΦΟ "ΒΟΜΒΑ" ΑΠΟ ΤΟΝ Λ.ΡΑΚΙΝΤΖΗ ΓΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΛΛΑΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ - ΙΣΧΥΡΟ ΡΑΠΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΈΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


Αναφέρεται σε περιπτώσεις προσώπων, που απαλλάχθηκαν με βουλεύματα, για υποθέσεις στις οποίες είχαν εντοπιστεί παραβάσεις που καλύφθηκαν αναδρομικά, ύστερα από την ψήφιση σειράς νομοθετικών ρυθμίσεων από τη Βουλή.

Ο κ. Ρακιντζής πάντως αναφέρει, πως μόνο ενώπιον της Δικαιοσύνης μπορεί να αποκαλύψει τα πρόσωπα που απαλλάχθηκαν.

Ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων είχε καταθέσει ερώτηση έπειτα από δηλώσεις του κ. Ρακιντζή στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής για «ιδιότυπη ασυλία επωνύμων και για εμπόδια στο έργο του, όποτε προσπαθεί να ελέγξει επωνύμους», καθώς και «για απαλλαγή ΔΕΚΟ από ευθύνες, γεγονός που υποκρύπτει αμνηστία εξαιτίας νόμου που πρόσφατα ψηφίστηκε από τη Βουλή». Ο κ. Καμμένος με την ερώτησή του, ζητούσε να ενημερωθεί σε ποιους επωνύμους αναφερόταν ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης και αν ερευνήθηκαν οι καταγγελίες αυτές.

«Δεδομένου ότι η αποκάλυψη προσώπων που έχουν απαλλαγεί με απαλλακτικά βουλεύματα αποτελεί το ποινικό αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης και παράλληλα, παράβαση της νομοθεσίας περί ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, τα πρόσωπα αυτά μπορούν να αναφερθούν μόνον ενώπιον του δικαστικού λειτουργού στον οποίο ανετέθη η διαταχθείσα από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου προκαταρκτική εξέταση, προκειμένου να διακριβωθούν ενδεχόμενες ευθύνες δικαστικών λειτουργών που εξέδωσαν απαλλακτικά βουλεύματα» απαντά ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης.

«Σταμάτησαν διώξεις για τον ΟΣΚ»
Ο κ. Ρακιντζής αναφέρει ενδεικτικά ότι το 2009, ο ΓΕΔΔ διενήργησε έλεγχο στον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ), όπου εντοπίστηκαν μισθολογικές υπερβάσεις ύψους περίπου 30 εκατ. ευρώ. Όπως επισημαίνει μάλιστα, με τις διαπιστώσεις της Έκθεσης συμφώνησε ομόφωνα η Ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Οι υπερβάσεις επιβεβαιώθηκαν στη συνέχεια, από έλεγχο που διενήργησε το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, το οποίο ξεκίνησε τη διαδικασία επιστροφής τους, ως αχρεωστήτως καταβληθέντων. Η Έκθεση Ελέγχου διαβιβάστηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών, ο οποίος ξεκίνησε διώξεις για απιστία των μελών του ΔΣ του ΟΣΚ. Ωστόσο, με τη διάταξη του άρθρου 39 παρ. 12 του Ν. 4024/2011, νομιμοποιήθηκαν αναδρομικά οι εν λόγω υπερβάσεις και σταμάτησε κάθε διαδικασία.

ΟΚΑΝΑ

Αναφέρεται επίσης ότι το 2010, ο ΓΕΔΔ διενήργησε έλεγχο στον ΟΚΑΝΑ, όπου διαπιστώθηκαν μισθολογικές υπερβάσεις, οι οποίες επιβεβαιώθηκαν από έλεγχο μισθοδοσίας που διενήργησε το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Η Έκθεση του ΓΕΔΔ διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών. Ωστόσο, με τη διάταξη του άρθρου 111 του ν. 4172/2013, δεν αναζητούνται οι καταβληθείσες πάσης φύσεως υπερβάσεις.

Διαγραφή χρεών

Ο κ. Ρακιντζής επισημαίνει εξάλλου ότι με τους Ν. 4071/2012 και 4170/2013 διαγράφηκαν τα χρέη όλων των δημοτικών επιχειρήσεων. Στη συνέχεια η 49/2014 Γνωμοδότηση του ΝΣΚ, ερμηνεύοντας τις διατάξεις αυτές, αποφαίνεται ότι απαλλάσσονται οι διοικούντες τις δημοτικές επιχειρήσεις από προσωπική και αλληλέγγυα ευθύνη, αλλά και οι συνυπόχρεοι ιδιώτες.

Στο έγγραφο γίνεται, μεταξύ άλλων, αναφορά:

- Στον Ν. 4254/2014 με τον οποίο τροποποιήθηκε άρθρο του Ποινικού Κώδικα ώστε κατηγορίες προσώπων να παύσουν να θεωρούνται υπάλληλοι νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου στα οποία μπορούν να διατεθούν επιχορηγήσεις από ΝΠΔΔ, Τράπεζες κλπ και άρα, δυνάμει υποκείμενα εγκλημάτων σχετικών με την υπηρεσία. Ο κ. Ρακιντζής αναφέρει ότι η πρότερη διάταξη επανήλθε 20 ημέρες αργότερα με τον Ν. 4262/2014, ωστόσο δημιουργείται μείζον θέμα, καθόσον για όλες τις εκκρεμούσες υποθέσεις θα γίνει επίκληση της ευνοϊκότερης διάταξης, έστω και αν ίσχυε για μια ημέρα.

- Με τον Ν. 4255/2014 παύουν οριστικά οι εκκρεμείς ποινικές διώξεις που αφορούν σε κάθε είδους πράξεις και παραλείψεις σχετιζόμενες με διάθεση πόρων του ΟΑΕΕ για την εξυπηρέτηση του σκοπού του.

- Στον Ν. 4139/2013 που όρισε ότι «δεν συνιστά δωροδοκία η απλή υλική παροχή προς έκφραση ευγνωμοσύνης». Η διάταξη καταργήθηκε έπειτα από έντονες διαμαρτυρίες του ΓΕΔΔ.

- Στον Ν. 4046/2012 με τον οποίο απαλλάσσονται από κάθε ευθύνη μέλη ΔΣ των ελληνικών τραπεζών που αποφάσισαν τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα επαναγοράς ομολόγων, αλλά και στελέχη της ΤτΕ για την απόφαση συμμετοχής του Κοινού Κεφαλαίου των ΝΠΔΔ και των Ασφαλιστικών Φορέων σε πρόγραμμα ανταλλαγής τίτλων του Ελληνικού Δημοσίου ή άλλης χρηματοδοτικής διευκόλυνσης.

- Στον Ν. 4141/2013 που ορίστηκε ότι αναστέλλεται η ποινική δίωξη προσώπων στα οποία είχε ή έχει ανατεθεί η νόμιμη εκπροσώπηση των εταιρειών που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων των μεσοπρόθεσμων πλαισίων δημοσιονομικής πολιτικής για οφειλές των εταιρειών προς το Δημόσιο, ΝΠΔΔ, ασφαλιστικούς οργανισμούς, ΟΤΑ, κλπ.

- Στον Ν. 4146/2013 διότι με διάταξη ορίστηκε ότι δεν συνιστά απιστία για τον πρόεδρο, τα μέλη του ΔΣ και τα στελέχη των Τραπεζών, η σύναψη δανείων πάσης φύσεως με νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα του ευρύτερου δημόσιου τομέα.


- Στον Ν. 4224/2013 που ορίστηκε ότι τα μέλη του ΔΣ ή άλλου συλλογικού οργάνου διοίκησης της ΛΑΡΚΟ δεν υπέχουν καμία ευθύνη ποινική, αστική, διοικητική ή άλλη κατά την άσκηση των καθηκόντων τους που αφορούν στην αποκρατικοποίηση ή στην αξιοποίηση επιμέρους περιουσιακών στοιχείων της ΛΑΡΚΟ.

- Επίσης, στον Ν. 4224/2013 γιατί με διάταξη αναστέλλονται όλες οι ποινικές υποθέσεις που εκκρεμούν ενώπιον ποινικών δικαστηρίων για προέδρους και μέλη των ΔΣ των Αγροτικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων, εφόσον οι Οργανώσεις αυτές συγχωνεύονται ή μετατρέπονται ή τίθενται σε καθεστώς εκκαθάρισης.

Ο κ. Ρακιντζής αναφέρει επίσης ότι ενίοτε, έχουν τεθεί εμπόδια από δημόσιους φορείς στο έργο του ΓΕΔΔ που αφορούν στη μη σύμπραξη στοιχείων, στη μη υλοποίηση πορισμάτων και εκθέσεων ελέγχου, στην αποφυγή αναζήτησης πειθαρχικών ευθυνών εμπλεκομένων υπαλλήλων ή λειτουργών του δημόσιου τομέα (ειδικά των αιρετών).

Αξιοσημείωτη είναι αναφορά του Γενικού Επιθεωρητή που αφορά στην πρακτική του υπουργείου Οικονομικών, καθώς όπως λέει ο κ. Ρακιντζής, «με την αιτιολογία ότι οι φορολογικοί έλεγχοι προγραμματίζονται πλέον από την κεντρική υπηρεσία του υπουργείου μέσω ειδικού συστήματος ανάλυσης κινδύνου με συγκεκριμένες εντολές προς τις ΔΟΥ, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων ζήτησε από τον ΓΕΔΔ να μην υποδεικνύονται πλέον εκ μέρους του συγκεκριμένες φορολογικές δράσεις νομικών ή φυσικών προσώπων ή ακόμα και εμπλεκομένων σε υποθέσεις διαφθοράς δημόσιων λειτουργών». Διευκρινίζει ωστόσο, ότι ο ΓΕΔΔ ενημερώνει για την αναγκαιότητα συγκεκριμένων φορολογικών δράσεων απευθείας τη Γενική Γραμματεία Εσόδων του υπουργείου Οικονομικών.


Το ανάρτησα από http://www.matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: