Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη

Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη
«ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΘΟΥΛΗΣ»: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ(ΘΟΥΛΗ), Sidiropoulou Thouli - Chrysanthi: Η δήλωσή μου στα ΜΜΕ την 14/1/2015 μετά την αντιδημοκρατική και ανθρωποφαγική πολιτική καρατόμηση μου κι ενώ χρίστηκα και ανακηρύχτηκα υποψήφια με κάθε προβλεπόμενη σύμφωνα με το Καταστατικό του ΠΑΣΟΚ και νόμιμη διαδικασία, από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας στις Εθνικές Εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, επί Προεδρίας Βενιζέλου, από τον Κουκουλόπουλο και τον "Ημαθιάρχη" Χρυσοχοΐδη,συνεπικουρούμενοι από τους διορισμένους φίλους και φίλες τους στην Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Ημαθίας και δυο πρώην Δημάρχους ΠΑΣΟΚ στον Δήμο Βέροιας._"Ανήκω στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Πορεύτηκα πάντα με το όραμα που μας ενέπνευσε, τις αρχές και τις αξίες που μας έδωσε και εν τέλει μας καθόρισαν, ο αείμνηστος Ηγέτης της Δημοκρατικής Παράταξης. Αποτιμώντας σαφέστατα, στο παρόν και το μέλλον, την στρατηγική του Ανδρέα Παπανδρέου, ως και την μοναδικά διατυπωμένη στρατηγική πρόταση για τον Κοινωνικό Μετασχηματισμό της Ελλάδας, τον Δημοκρατικό Σοσιαλισμό με Ανθρώπινο πρόσωπο και Ευρωπαϊκό Προσανατολισμό, στον Κόσμο των ανοιχτών συνόρων. Στην μακρόχρονη θητεία μου στα κορυφαία όργανα του κόμματος, εκλεγμένη πάντα από Συνέδρια και την λαϊκή βάση του Κινήματος, αγωνίστηκα με πάθος και ψυχή για τις ιδέες μου, συμπορευόμενη με τα μέλη και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, με συμμάχους και αντιπάλους, με φίλους και εχθρούς. Κρατώντας πάντα στάση Κοινού Αγώνα. Με λάθη και παραλείψεις. Με δημιουργικές συνθέσεις. Αφήνοντας πίσω εσωστρέφειες, χαρακώματα και άγονες αντιπαραθέσεις. Οι «καθεστωτικές» συμπεριφορές και οι εγωκεντρικές μακαριότητες διαφόρων εκφάνσεων του «κυβερνητισμού» και των μονίμων οπαδών του είναι, πάντα, ιστορικά ανόητες και απαράδεκτες. Δεν μετέχω των «αχράντων μυστηρίων» ‘’ιδιοκτητών και ενοικιαστών’’, ‘’οικογενειοκρατούντων και οικογενειοκρατουμένων’’, ‘’Διευθυντηρίων και μυημένων’’, ‘’πρoθύμων και αρεστών’’, ‘’ Ημαθιαρχών και επίδοξων Προέδρων του ΠΑΣΟΚ της επόμενης μέρας’’, ‘’ελίτ και λαϊκιστών’’. Ανήκω στο ΠΑΣΟΚ που ιδρύθηκε για να υπηρετεί τον Λαό και την Πατρίδα. ΜΟΝΟΝ. Με δημοκρατικές διαδικασίες και λειτουργία. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ που ανήκει στον Δημοκρατικό Ελληνικό Λαό. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου έδωσα τον ‘’όρκο της νιότης και της ζωής’’ μου. ΜΟΝΟΝ.

Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2014

ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΩΚΟΣ: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΌΧΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ



ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ ΣΩΚΟ

Γεννήθηκε στο Αγρίνιο στις 19 Οκτώβρη 1980. Αποφοίτησε από το τμήμα Θεολογίας της Θεολογικής σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε δημοσιογραφία. Στο παρελθόν είχε συνεργαστεί με εφημερίδες και περιοδικά του Αγρινίου καθώς και με ραδιοφωνικούς σταθμούς. Ζει στο Αγρίνιο και εργάζεται στο Μεσολόγγι.
Πριν κατηφορίσουμε στο στέκι του στα Πετράλωνα, κάναμε μια στάση στο σπίτι στο Παγκράτι όπου είπε δυο κουβέντες με τη μικρή Μαγιού και ασπάστηκε με τρυφερότητα την αγαπημένη του. Η επίσκεψή
 
μας δε διήρκησε ούτε μια ώρα, ωστόσο έγινε περισσότερο κατανοητό σε μένα ότι NISOS και Ινές είναι πλασμένοι ο ένας για τον άλλον. Όσο ήταν στο σπίτι και εξηγούσε στο κορίτσι τις απορίες της σχετικά με τις εκλογές και τη διαδικασία, εγώ βρήκα την ευκαιρία να βοηθήσω την Ινές στο πότισμα των λουλουδιών με αντάλλαγμα έναν καλά ψημένο καφέ. Από τα χέρια της. Ώρες ατελείωτες ασχολείται καθημερινά με τον μικρό κήπο, ο οποίος αποτελεί γι αυτήν όχι μόνο ενασχόληση, αλλά ιδιαίτερα τα λουλούδια της κατέχουν περίοπτη θέση στην καρδιά της. Όταν αυτός διαβάζει εφημερίδα ή ασχολείται εντρυφώντας στον Μπωντλαίρ, τον Σταντάλ και τον Λωτρεαμόν, αυτή φροντίζει τις βουκαμβίλιες, τις μολόχες και τις νεραγκούλες της. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που τα πάνε τόσο καλά οι δυο τους, γιατί ασχολούνται με διαφορετικά πράγματα καταλαβαίνοντας ο καθένας τις ανάγκες και τις επιθυμίες του άλλου. «Μπαμπά τι σημαίνει κάλπη» ακούστηκε μια φωνή μέχρι έξω που ευθύς έκανε και τη συνήθως σοβαρή Ινές να βάλει τα γέλια και να αποκριθεί με τη σειρά της στον ίδιο τόνο με μπόλικη δόση ειρωνείας «συμφωνήσαμε το παιδί να πάρει από μένα, μην το ξεχνάς». Μου ψιθύρισε κατόπιν «έχει παθολογική αδυναμία στον πατέρα της, λογικό είναι». Ήταν η ώρα να πηγαίνουμε, βγήκε από το σπίτι μαζί με τη Μαγιού, που το χαμόγελό της έφτανε μέχρι τα αυτιά και κίνησαμε για το στέκι του.

Το τραπέζι που καθόμαστε συνήθως ήταν άδειο, σα να μας περίμενε, αν και το μαγαζί ήταν σχεδόν γεμάτο και συνεχώς κατέφθανε κόσμος. Βλέπαμε τηλεόραση με κομμένη την ανάσα όλοι εκτός από αυτόν που παρακολουθούσε τα γεγονότα με πολλή περίσκεψη. Αργά το απόγευμα, μόλις ανακοινώθηκαν οι εκτιμήσεις των δημοσκόπων, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι πολύ μπροστά από το δεύτερο σχηματισμό, με διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό. Μας πλησίασε ένας μακρυμάλλης μουσάτος αγκαλιάζοντάς τον και λέγοντάς του «ευτυχώς φίλε, ελευθερωθήκαμε, αυτό είναι λύτρωση» και στη συνέχεια ήρθαν κι άλλοι γεμίζοντας το τραπέζι, προφανώς γιατί περίμεναν να ακούσουν λόγια χαράς από το στόμα του. Όμως διαψεύστηκαν.
«Ελευθερωθήκαμε από πού; Ήμασταν σκλαβωμένοι κι αν ναι γιατί δε συνεχίζεται η σκλαβιά μας; Ελεύθερος είναι όποιος θέλει να νιώθει έτσι και το αντίθετο, η ελευθερία του ανθρώπου δεν εξαρτάται από κάποιον άλλον παρά μόνο από τον ίδιον που την χαίρεται ή όχι. Αλίμονο αν της βάλουμε τιμή και την περιφέρουμε σαν προϊόν προς πώληση περιμένοντας ποιος θα μας δώσει τα περισσότερα.Ξεκινάμε από λάθος αφετηρία, σύντροφοι».

Βγαίνουν τα πρώτα αποτελέσματα τα οποία περιμένουν όλοι στο τραπέζι με μεγάλη αγωνία και ο NISOS τα υποδέχεται με ένα ελαφρύ μειδίαμα που στη συνέχεια έγινε πλατύ σαρδόνιο χαμόγελο. Γύρισε προς το μέρος και μου επανέλαβε τα λόγια ενός μεγάλου Έλληνα ιστοριοδίφη απαντώντας ουσιαστικά στο ερώτημα που του είχε κάνει το κορίτσι νωρίς το απόγευμα
«Δίκαιον είναι να ζητηθή ο μεγαλοφυής γλωσσολόγος, ο οποίος πρώτος ωνόμασε τα σκεύη από τα οποία βγαίνει η κυριαρχία, κάλπας. Οι Έλληνες κάλπας κυρίως ωνόμαζον τας θήκας της τέφρας των νεκρών. Θα είχε βεβαίως υπ’ όψιν του και τον ρόλον που παίζουν εις τας εκλογάς οι νεκροί».







Το ανάρτησα από http://agriniovoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: