Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

ΘΟΥΛΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: Ο ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΕΧΩΔΕ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΈΡΓΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΈΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ FB))

ΘΟΥΛΗ-ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: Και στην Ημαθία, όπως σε όλη την χώρα μαζί με το MEGA πενθούν για τις περιπέτειες του "εθνικού" μας πραγματικού επενδυτή και υγιούς επιχειρηματία της ενέργειας, της διαχείρισης των απορριμμάτων, των οδικών αξόνων, των ορυχείων, των κατασκευαστικών έργων και των αστικών αναπλάσεων.
23 Απριλίου στις 2:14 π.μ. 

Thanasis Kyrgias: Θούλη το όνομα του θείου βρέφους είχαν ταυτίσει με Μπόμπολα και ήσουν δίπλα
23 Απριλίου στις 2:38 π.μ.

ΘΟΥΛΗ-ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: Thanasis Kyrgias
Πάντα ήμουν, είμαι και θα είμαι δίπλα στα ιδρυτικά στελέχη του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος. Και ειδικά στον Κώστα Λαλιώτη γιατί ο αείμνηστος Πρόεδρος μας Ανδρέας Παπανδρέου μας δίδαξε ότι οφείλω να τιμώ και να στηρίζω με το οποιοδήποτε κόστος, στα εύκολα και στα δύσκολα...όποιον δεν δίστασε, ως γνήσιο πρόσωπο της πολιτικής και της εξουσίας να ανοίξει μέτωπα για ό,τι θεώρησε κι εκτίμησε ότι ερχόταν σε αντίθεση με τις ιδέες και τις απόψεις του. Και το κυριότερο ο Κώστας Λαλιώτης δεν δίστασε να αντιπαρατεθεί είτε σε μικρές είτε σε μεγάλες μάχες, σε σκληρότατες αντιπαραθέσεις με την Νέα Δημοκρατία, βρέθηκε

"απέναντι" με τον Αμερικανό Πρέσβη, στάθηκε απέναντι στα τανκς της Χούντας... ποτέ όμως δεν αντιπαρατέθηκε με αποδυναμωμένους αντιπάλους και δεν έκανε ρήξεις εκ του ασφαλούς και εκ των υστέρων. Ο Κώστας Λαλιώτης, που κάποτε τον αποκάλεσαν 'Θείον Βρέφος" λόγω της αδυναμίας που έτρεφε στο πρόσωπό του ο Ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ, ήρθε σε ρήξη ακόμη και με τον "πατέρα" του και Πατέρα όλων στο Κίνημα, ας μην το ξεχνάει κανείς, όταν έβλεπε ότι οι εξελίξεις στο "ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα" ερχόταν σε αντίθεση με τις ιδέες και τις απόψεις του... το ίδιο και με τον Κώστα Σημίτη... και στην κρίσιμη περίοδο της διαδοχής του Ανδρέα Παπανδρέου συγκρούστηκε με τον έναν παρ΄ολίγον Πρόεδρο του Κινήματος, τον Άκη Τσοχατζόπουλο. 

Σε ότι αφορά στην αναφορά στον Μπόμπολα: Ο Κώστας Λαλιώτης ως Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ για όλα τα μεγάλα έργα της χώρας προκήρυξε διεθνείς διαγωνισμούς για την ανάθεσή τους και πέρασε όλες τις δημόσιες συμβάσεις των έργων απο την Βουλή των Ελλήνων. Αυτά ως εισαγωγή και με την προτροπή ότι καλά θα είναι να δούμε τα μεγάλα έργα, τους οδικούς άξονες παραδείγματος χάριν...και τους εθνικούς εργολάβους από το 2006 μέχρι και σήμερα.
24 Απριλίου στις 12:47 π.μ.
 

ΘΟΥΛΗ-ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Thanasis Kyrgias Για το κυρίως θέμα και τον επίλογο. Όταν στον δημόσιο λόγο λέει κάποιος άκριτα ό,τι λέει, όπως κάνεις εσύ, η απάντηση μου είναι η εξής: Δεν δέχομαι από κανέναν να σπιλώνει το όνομά μου και την πολιτική μου διαδρομή με λάσπη στον ανεμιστήρα, γιατί πάντα ήμουν απολύτως καθαρή και διάφανη και στην πρώτη γραμμή της μάχης για τις ιδέες μου και τις αρχές μου, για το ΠΑΣΟΚ που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Στην μακρόχρονη θητεία μου στα κορυφαία όργανα του κόμματος, εκλεγμένη πάντα από Συνέδρια και την λαϊκή βάση του Κινήματος, αγωνίστηκα με πάθος και ψυχή για τις ιδέες μου, συμπορευόμενη με τα μέλη και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, με συμμάχους και αντιπάλους, με φίλους και εχθρούς. Κρατώντας πάντα στάση Κοινού Αγώνα. Με λάθη και παραλείψεις. Με δημιουργικές συνθέσεις. Αφήνοντας πίσω εσωστρέφειες, χαρακώματα και άγονες αντιπαραθέσεις. http://thouli.blogspot.gr/2015/01/blog-post_14.html
24 Απριλίου στις 12:44 π.μ

Thanasis Kyrgias: έγραψα σε γ πληθυντικό κ όχι σε πρώτο ενικό. Δεν έγραψα τι νομίζω εγώ αλλά τι νομίζει ο κόσμος. δεν είχα καμία πρόθεση να σε σπιλώσω και ούτε ν αφήσω υπονοούμενο για Λαλιώτη. Άλλωστε ήμασταν στους ίδιους εσωκομματικούς κύκλους το 2000-03. Έκτοτε παρακολουθώ από μακριά τα του ΠαΣοΚ. Είμαι σίγουρος οτι θα συμφωνήσεις πως επικοινωνιακά η άποψη ενός διεφθαρμένου ΠαΣοΚ έχει ''περάσει'' στην ελληνική κοινωνία και η μη αναχαίτιση τότε προκάλεσε τη μετέπειτα καταστροφή του.Αυτό κ ζήτω συγγνώμη για το παραπάνω σχόλιο. Δεν είχα κάποια σκοπιμότητα και το ευχάριστο της στιχομυθίας είναι οτι κάποια στιγμή αυτά θα πρέπει να βγουν προς έξω.Τις συκοφαντίες που έχουν εκτοξεύσει όλα αυτά τα χρόνια για συγκεκριμένα πρόσωπα.
24 Απριλίου στις 1:20 π.μ.


Αναρτημένο στο https://www.facebook.com/thoulisidiropoulou

Δεν υπάρχουν σχόλια: