Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

ΘΟΥΛΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: «ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ»._ ΠΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΕΣ...ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΑΣΟΚ


Και σ΄αυτούς τους "συντρόφους και συντρόφισσες" που μου ζητούν την δήλωση μετάνοιας, που θα λέω ότι δεν είμαι αυτό που είμαι ... απάντησα στις17 Μαρτίου 2015 - 3:24 μ.μ. και επιμένω και τώρα να απαντώ:  «....μπορεί να είχαμε πάντα τις πολιτικές διαφωνίες μας μέσα στο ΠΑΣΟΚ, όμως η πορεία μας και η διαδρομή μας ήταν, είναι και θα είναι ΠΑΣΟΚ. 



Κάποιοι ζητούν διαπιστευτήρια για την ψυχή, την ζωή, την πορεία και την διαδρομή μου και μάλιστα με άκομψο, προσβλητικό και αντιδημοκρατικό τρόπο... συμπεριφερόμενοι, ως Διευθυντήριο στοάς και όχι ως Δημοκράτες. 

Όμως τα διαπιστευτήρια που ζητούν δεν υπάρχουν από εμένα και γι αυτό δεν θα τους τα δώσω ποτέ. Γιατί όπως λέει ο Καζαντζάκης «...Καβαλάρηδες οδεύουμε στο λιοπύρι η κάτω από σιγανή βροχή. εγώ κι ο Θεός μου. Χλωμοί, πεινασμένοι, ανυπότακτοι»...

Οι «καθεστωτικές» συμπεριφορές και οι εγωκεντρικές μακαριότητες διαφόρων εκφάνσεων του «κυβερνητισμού» και των μονίμων οπαδών του είναι, πάντα, ιστορικά ανόητες και απαράδεκτες.


Δεν μετέχω των «αχράντων μυστηρίων» ‘’ιδιοκτητών και ενοικιαστών’’, ‘’οικογενειοκρατούντων και οικογενειοκρατουμένων’’, ‘’Διευθυντηρίων και μυημένων’’, ‘’πρoθύμων και αρεστών’’, ‘’ Ημαθιαρχών και επίδοξων Προέδρων του ΠΑΣΟΚ της επόμενης μέρας’’, ‘’ελίτ και λαϊκιστών’’.

Ανήκω στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα μόνον, που δεν κληρονομείται, δεν χαρίζεται και δεν τεμαχίζεται σε τιμάρια. 


Ανήκω στο ΠΑΣΟΚ που ιδρύθηκε για να υπηρετεί τον Λαό και την Πατρίδα. ΜΟΝΟΝ. Με δημοκρατικές διαδικασίες και λειτουργία. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ που ανήκει στον Δημοκρατικό Ελληνικό Λαό. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου έδωσα ‘’όρκο της νιότης και της ζωής’’. ΜΟΝΟΝ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: