Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

ΘΟΥΛΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: ΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΆΠΟΙΩΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΆΛΛΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΝ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ...

Δημοσιευμένο σχόλιό μου στο fb και στο twitter
 

Μετά την ανακήρυξη μου από το Πρωτοδικείο Βέροιας, ως υποψήφιας Βουλευτού ΠΑΣΟΚ Ημαθίας στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου2015, με απόφαση του τότε Προέδρου του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελου Βενιζέλου και της ηγετικής του ομάδας αλλά και των αρεστών τους στην Ημαθία, 


που συγκροτούσαν τα ψηφοδέλτια καθώς και με την εποπτεία και συνέργεια και του Ημαθιάρχη, του μονιμότερου Υπουργού της Διακυβέρνησης της χώρας... μετά την Μεταπολίτευση και των "βαθμοφόρων" του στην Ημαθία... διορισμένων σε κομματικά όργανα και υπό συγκρότηση ψηφοδέλτια, επιπρόσθετα και κάτι πρώην Δημάρχων, συνεταιριστών-επιχειρηματιών και όχι μόνον, αποκλείστηκα από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στην Ημαθία με αποτέλεσμα να κατέλθει με 5 αντί για 6 υποψήφιους, όπως προβλέπεται από τον εκλογικό νόμο.
 

Η κάθοδός μου και η ανάκήρυξή μου, ως υποψήφιας βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας έγινε με αποκλειστική ευθύνη και προτροπή του ίδιου του ΠΑΣΟΚ και του Ευάγγελου Βενιζέλου. Τα έντυπα της υποψηφιότητας μου στάλθηκαν από το ΠΑΣΟΚ με ηλεκτρονική αλληλογραφία.

Μετά την κατάθεση, ως όφειλα, της υποψηφιότητάς μου στο Πρωτοδικείο Βέροιας "συνυποψήφιός μου" ... διέρρεε στα τοπικά μέσα ότι θα προσφύγει απέναντί μου νομικά!!!!... για την αίτηση κατάθεσης της υποψηφιότητάς μου, ως Βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας στο Πρωτοδικείο Βέροιας...

θυμίζοντας μεθόδους άλλων εποχών και καθεστώτων, με τις οποίες μεταχειρίζονταν, ιδιαίτερα, σε ανακριτικές διαδικασίες, τους πολίτες.

Αυτή ήταν η δήλωσή μου
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΗΜΑΘΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 25ης ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015

ΘΟΥΛΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: «ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΈΔΩΣΑ "ΤΟΝ ΌΡΚΟ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ'' ΜΟΥ, ΜΟΝΟΝ» http://thouli.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: