Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

ΘΟΥΛΗ-ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΛΩΣΗ: ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΑΡΗ ΜΟΧΛΑ


ΔΗΛΩΣΗ

                             
                                                                                          Βέροια 10 Ιανουαρίου 2017

Με την απόφαση της 6ης Δεκεμβρίου 2016 του Εφετείου Βέροιας, οι Δικαστές της Βέροιας με την σύμφωνη πρόταση του κ. Εισαγγελέα της έδρας, έβαλαν τέλος στην 6χρονη άδικη ταλαιπωρία, που υπέστη τόσο η οικογένειά μου, όσο κι εγώ με δυσβάσταχτο προσωπικό, πολιτικό, κοινωνικό και εργασιακό κόστος.

Ο κ. Θεοχάρης (Χάρης) Μόχλας καταδικάστηκε αμετάκλητα για το αδίκημα

της συκοφαντικής δυσφήμησης και του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 18 μηνών με τριετή αναστολή και στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων για 2 έτη.

Σε βάρος του κυρίου Χάρη Μόχλα αναγκάστηκα να υποβάλλω συνολικά πέντε μηνύσεις και δύο αγωγές.

Καταδικάστηκε ανεξαιρέτως σε όλες τις μηνύσεις και κατά περίπτωση για τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμησης και της εξύβρισης ενώ για το αδίκημα της παραβίασης των προσωπικών δεδομένων, που διέπραξε μαζί με την σύζυγό του κα Αναστασία(Τασούλα) Μουσκεφτάρα, επίσης υπήρξε αμετάκλητη καταδικαστική απόφαση του Εφετείου Βέροιας. Στο στάδιο της αναμονής έκδοσης των αποφάσεων, βρίσκονται οι αγωγές που ασκήθηκαν για τα αδικήματα της προσβολής προσωπικότητας και συκοφαντικής δυσφήμησης δια του Τύπου.

Ο κ. Χάρης Μόχλας για λόγους εκδίκησης υπέβαλε το 2011 εναντίον μου μια μήνυση για το αδίκημα της ψευδούς καταμήνυσης, η οποία με ρητή Εισαγγελική Διάταξη τέθηκε αμέσως στο αρχείο και χωρίς μάλιστα ο κ. Χάρης Μόχλας να προσφύγει με κανένα ένδικο μέσο για την ακύρωσή της!

Η δικαστική διένεξή μου με το «δημοσιογράφο» κ. Μόχλα δεν είχε κανένα πολιτικό υπόβαθρο, όπως ο ίδιος ήθελε να το παρουσιάσει, αλλά αποτέλεσε την ύστατη προσπάθειά μου να διαφυλάξω και να υπερασπιστώ την τιμή και την υπόληψή μου.

Ως άνθρωπος και ως γυναίκα δεν είχα άλλη επιλογή από την προσφυγή στη Δικαιοσύνη, όταν η «δημοσιογραφική γραφίδα» μετατράπηκε από μέσο ενημέρωσης των πολιτών σε εργαλείο προσωπικών, ρατσιστικών και σεξιστικών επιθέσεων, ψυχολογικής και εργασιακής βίας.

Η κατάφωρη προσβολή της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειάς μου, ως γυναίκας, πολιτικού στελέχους και εργαζόμενης καθώς και η παραβίαση θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων μου βρήκαν, δυστυχώς, συμμέτοχους, διακινητές και επικροτητές και κάποιους δήθεν “συντρόφους και συντρόφισσες” που προέρχονται ή ανήκαν ή και συνεχίζουν να ανήκουν στον πολιτικό χώρο του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας.

Η προφανώς μεθοδευμένη και σχεδιασμένη προσπάθεια σπίλωσης και διαπόμπευσής μου, όμως βρήκε αμετάκλητη, τελεσίδικη και αποστομωτική απάντηση από την Ελληνική Δικαιοσύνη.

Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους εκείνους που με ευπρέπεια, σεβασμό και εμπιστοσύνη στάθηκαν ανυποχώρητα δίπλα μου στην επιχειρούμενη ανεπίδεκτη αμφισβητήσεως προσπάθεια της ηθικής, πολιτικής, κοινωνικής και επαγγελματικής εξόντωσής μου. Ιδιαιτέρως ευχαριστώ από καρδιάς τον αγαπημένο φίλο από τα φοιτητικά μας χρόνια, σύντροφο και εξαίρετο δικηγόρο (Αθηνών) Άγη Τάτση καθώς και τους επίσης εξαίρετους δικηγόρους μου (Βέροιας) Γιάννη Ακριβόπουλο και Σοφία Ζεϊμπέκη. Ομοίως, από καρδιάς, ευχαριστώ τον δικηγόρο (Βέροιας) Στάθη Σαρηγιαννίδη._

Δεν υπάρχουν σχόλια: