Την 76η ΔΕΘ θα εγκαινιάσει ο Υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Σύμφωνα με το τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου στις 9:30 το πρωί του Σαββάτου ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης θα εγκαινιάσει την 76η ΔΕΘ και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η καθιερωμένη επίσκεψη στα περίπτερα της Διεθνούς Εκθέσεως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου