Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

«ΠΑΡΩΝ» ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΔΟΧΟΛΟΓΙΑ

Αρνήθηκε να συμμετάσχει σε συζήτηση σχετική με το θέμα της διαδοχολογίας του Γ. Παπανδρέου στο ΠΑΣΟΚ, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Ε. Βενιζέλος, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στις Βρυξέλλες.

 
Σε ερώτηση για το εάν θα μπλέξει με τα εσωκομματικά στο ΠΑΣΟΚ, απάντησε ότι αισθάνεται ντροπή να συζητήσει κάτι τέτοιο αυτή την ώρα που η χώρα διέρχεται μια πολύ δύσκολη συγκυρία. Ταυτόχρονα δήλωσε ότι είναι "παρών" και τόνισε ότι η υποχρέωσή του είναι να στηρίξει την κυβέρνηση από τη θέση του.

Ζήτησε μάλιστα συγγνώμη για το ότι γίνεται όλη αυτή η δημόσια συζήτηση αυτή την εποχή ενώ υπάρχουν άλλα μεγαλύτερα θέματα εθνικής προτεραιότητας.

Συγκεκριμένα ο κ. Βενιζέλος δήλωσε:


«Να ξεκαθαρίσω ,κατ' αρχάς, το δεύτερο ζήτημα που θέσατε, για να απαντήσω με μεγαλύτερη άνεση στο πρώτο. Όπως αντιληφθήκατε από αυτά που είπε και ο Πρωθυπουργός, από αυτά που είπα και εγώ, δίνουμε μια μάχη. Δίνουμε μια μάχη, να μείνει όρθια η χώρα μέσα σε πάρα πολύ δύσκολες ευρωπαϊκές και διεθνείς συνθήκες. Είδατε τι έγινε εδώ αυτές τις δυο μέρες και βλέπετε τι έχουμε να κάνουμε μπροστά μας την επόμενη εβδομάδα στην Αθήνα. Είναι όλα τα θέματα ανοιχτά και είναι όλα τα θέματα σε πάρα πολύ κρίσιμη φάση, όχι για τους επόμενους μήνες, αλλά για τα επόμενα χρόνια.

Άρα λοιπόν, υπ’ αυτές τις συνθήκες, προσωπικά θα μου επιτρέψετε να πω ότι ντρέπομαι να μετάσχω σε οποιαδήποτε άλλη συζήτηση, η οποία στρέφει το ενδιαφέρον σε θέματα που μπορεί να έχουν το δικό τους ενδιαφέρον κάποια στιγμή, αλλά είναι ασύγκριτα μικρότερης σημασίας, σε σχέση με το να επιβιώσουμε ως χώρα και να αποκτήσουμε έναν εθνικό στόχο.

Εγώ έχω μια υποχρέωση: Ως Υπουργός Οικονομικών να κάνω την δουλειά μου για τον τόπο μου. Γιατί μην αμφιβάλλετε, είμαι παρών, αλλά είμαι παρών για τις ανάγκες του τόπου, να στηρίζω την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό προσωπικά και αυτή είναι η προτεραιότητά μου και η υποχρέωσή μου και η κορυφαία υποχρέωση: να λέω την αλήθεια στον ελληνικό λαό όσο δυσάρεστη και αν είναι αυτή, γιατί μέσα από την αλήθεια θα βρούμε την εθνική μας στρατηγική.

Άρα, δεν πρόκειται να ασχοληθώ με τίποτα άλλο και προσωπικά θέλω να ζητήσω συγνώμη εάν απασχολούμε την κοινή γνώμη και τον ελληνικό λαό με άλλα θέματα που είναι πολύ μικρότερα από αυτά που πρέπει να έχουμε ως εθνική προτεραιότητα». 
Το ανάρτησα από ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: