Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΟΓΑΜΒΡΟΣ: ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ.. ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΡΕ, ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙΣ!

ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ: Δεν μας νοιάζει ρε, τι ψηφίζεις!

Τα ίδια προβλήματα έχουμε, την ίδια ζωή ζούμε; 


Το μόνο μας κοινό, είναι το σπίτι μας η ΕΛΛΑΔΑ και ο αέρας που αναπνέουμε! 

Με ποιό δικαίωμα τολμάτε να μας πείτε τι ψηφίζετε εσείς, για να ψηφίσουμε και μείς.

Εγώ τολμώ να πω τι θα ψηφίσω, χωρίς να προτρέπω τον διπλανό μου τι να κάνει και ούτε τον λοιδορώ για την τυχόν αντίθετη άλλη άποψη. Στο κοινό μας σπίτι θα ζήσω με αυτόν και αύριο..... με τα μνημόνια 1

και 2, με το e-mail Χαρδούβελη, με του Βαρουφάκη την συμφωνία, με το μνημόνιο 3, ακόμα και με την αυριανή οριστική επίσημη χρεωκοπία από το ΨΕΥΤΟΔΙΛΛΗΜΑ του ΝΑΙ ή του ΟΧΙ !

Εσένα τι σε νοιάζει τι θα κάνω εγώ αύριο, με αυτόν που θα ψηφίσει ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Εγώ θα τον νοιαστώ και θα με νοιαστεί, γιατί είμαστε συγκάτοικοι στο ίδιο σπίτι την Ελλάδα μας….. που μας πονάει και την πονάμε !

Εσύ θα είσαι πάντα μόνος και ξένος γιατί έκανες τα όνειρα, την αγωνία, τον πόνο, πολιτικό εμπόρευμα. Φέρτε πίσω τα λεφτά σας στο κοινό μας σπίτι φον Δημητράκηδες πρώην, νυν και λίαν συντόμως οι επόμενοι.... για να έχετε δικαίωμα να λέτε τι θα ψηφίσετε.

Εγώ με την αξιοπρέπεια στην ουρά για το 50άρικο του κουτσουρεμένου μου και αναμφίβολου αύριο μισθού μου ψηφίζω:

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
και
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΧΑΣΜΟ, ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ, ΟΧΙ ΣΕ ΝΕΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ!

Η ΨΗΦΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΙΜΟ ΦΛΑΜΠΟΥΡΟ ΚΑΙ Η ΑΓΩΝΙΑ ΜΟΥ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΛΛΟΘΙ.

ΤΟ ΑΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ ;

Υ.Γ. Με στοργή όπως λέει και ένας φίλος μου…. ο Νιόνιος !
Βασιλόγαμβρος Χρίστος 04/07/2015 17: 10


Το ανάρτησα από το fb

Δεν υπάρχουν σχόλια: