Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη

Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη
«ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΘΟΥΛΗΣ»: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ(ΘΟΥΛΗ), Sidiropoulou Thouli - Chrysanthi: Η δήλωσή μου στα ΜΜΕ την 14/1/2015 μετά την αντιδημοκρατική και ανθρωποφαγική πολιτική καρατόμηση μου κι ενώ χρίστηκα και ανακηρύχτηκα υποψήφια με κάθε προβλεπόμενη σύμφωνα με το Καταστατικό του ΠΑΣΟΚ και νόμιμη διαδικασία, από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας στις Εθνικές Εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, επί Προεδρίας Βενιζέλου, από τον Κουκουλόπουλο και τον "Ημαθιάρχη" Χρυσοχοΐδη,συνεπικουρούμενοι από τους διορισμένους φίλους και φίλες τους στην Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Ημαθίας και δυο πρώην Δημάρχους ΠΑΣΟΚ στον Δήμο Βέροιας._"Ανήκω στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Πορεύτηκα πάντα με το όραμα που μας ενέπνευσε, τις αρχές και τις αξίες που μας έδωσε και εν τέλει μας καθόρισαν, ο αείμνηστος Ηγέτης της Δημοκρατικής Παράταξης. Αποτιμώντας σαφέστατα, στο παρόν και το μέλλον, την στρατηγική του Ανδρέα Παπανδρέου, ως και την μοναδικά διατυπωμένη στρατηγική πρόταση για τον Κοινωνικό Μετασχηματισμό της Ελλάδας, τον Δημοκρατικό Σοσιαλισμό με Ανθρώπινο πρόσωπο και Ευρωπαϊκό Προσανατολισμό, στον Κόσμο των ανοιχτών συνόρων. Στην μακρόχρονη θητεία μου στα κορυφαία όργανα του κόμματος, εκλεγμένη πάντα από Συνέδρια και την λαϊκή βάση του Κινήματος, αγωνίστηκα με πάθος και ψυχή για τις ιδέες μου, συμπορευόμενη με τα μέλη και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, με συμμάχους και αντιπάλους, με φίλους και εχθρούς. Κρατώντας πάντα στάση Κοινού Αγώνα. Με λάθη και παραλείψεις. Με δημιουργικές συνθέσεις. Αφήνοντας πίσω εσωστρέφειες, χαρακώματα και άγονες αντιπαραθέσεις. Οι «καθεστωτικές» συμπεριφορές και οι εγωκεντρικές μακαριότητες διαφόρων εκφάνσεων του «κυβερνητισμού» και των μονίμων οπαδών του είναι, πάντα, ιστορικά ανόητες και απαράδεκτες. Δεν μετέχω των «αχράντων μυστηρίων» ‘’ιδιοκτητών και ενοικιαστών’’, ‘’οικογενειοκρατούντων και οικογενειοκρατουμένων’’, ‘’Διευθυντηρίων και μυημένων’’, ‘’πρoθύμων και αρεστών’’, ‘’ Ημαθιαρχών και επίδοξων Προέδρων του ΠΑΣΟΚ της επόμενης μέρας’’, ‘’ελίτ και λαϊκιστών’’. Ανήκω στο ΠΑΣΟΚ που ιδρύθηκε για να υπηρετεί τον Λαό και την Πατρίδα. ΜΟΝΟΝ. Με δημοκρατικές διαδικασίες και λειτουργία. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ που ανήκει στον Δημοκρατικό Ελληνικό Λαό. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου έδωσα τον ‘’όρκο της νιότης και της ζωής’’ μου. ΜΟΝΟΝ.

Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2015

ΠΑΣΟΚ ΔΗΛΩΣΗ Γ.ΜΑΝΙΑΤΗ: ΑΝΤΙ Ο κ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΜΙΛΑΕΙ ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ


Δήλωση Γιάννη Μανιάτη, Υπεύθυνου υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων, Περιβάλλοντος και Ενέργειας της ΚΟ της Δημοκρατικής Συμπαράταξης
Είναι ιδιαίτερα εύκολο, αλλά και ταυτόχρονα δυσάρεστο για εμάς να εξηγήσουμε τα αυτονόητα.


O κ. Σπίρτζης εξήγγειλε αύξηση στα εισιτήρια κατά τουλάχιστον 10%.

Φανταζόμαστε ότι αυτό είναι το αποτέλεσμα των λεγόμενων ‘εντατικών’ διαπραγματεύσεων, που κατέληξαν στο να συμπεριλαμβάνονται και τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών στον νέο αυξημένο συντελεστή ΦΠΑ 23%. 

Αντί ο κ. Σπίρτζης να βγει δημοσίως και να ζητήσει συγνώμη από όλους τους επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών, μιλάει στα ΜΜΜ, πετώντας αδιακρίτως λάσπη και ανακρίβειες. Όπως για παράδειγμα ότι το απλό εισιτήριο 1,20 € το χρησιμοποιούν τουρίστες και ότι το έλλειμα αυξήθηκε κατά 50 εκατ. ευρώ από την (περσινή) μείωση των εισιτηρίων.

Θα προτείνουμε στον κ. Υπουργό να αντιληφθεί ότι το απλό εισιτήριο δεν το χρησιμοποιούν οι τουρίστες, αλλά η πλειοψηφία του επιβατικού κοινού, πάνω από μισό εκατομμύριο συμπολίτες μας. Αντί λοιπόν να είναι τουρίστας στο γραφείο του, θα του προτείνουμε να ενημερωθεί καλύτερα πριν μιλήσει. 


Κατά δεύτερον, ο ισχυρισμός ότι η μείωση των τιμών εισιτηρίων και καρτών προκάλεσε έλλειμα 50 εκ. €, αποτελεί ασσύστολο ψεύδος: Τα έσοδα από κόμιστρα αστικών συγκοινωνιών παρέμειναν αμετάβλητα από τον Σεπτέμβριο έως και τον Δεκέμβριο του 2014, ενώ από τον Ιανουάριο του 2015 έως και τον Ιούνιο, ή κάμψη ήταν αμελητέα (ούτε 7%). Αντίθετα περισσότερα από 50 εκ ειναι η τρυπα του τωρινού Υπουργου.

Έτσι, στο μόνο που έχει δίκιο ο κ. Σπίρτζης είναι στα 10 εκ. € που προκάλεσαν με προϋπολογισμό άλλων υπουργείων (Εργασίας κλπ.), εκμεταλλευόμενος ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες όπως οι άνεργοι. 


Το δυστύχημα είναι ότι αυτές οι επιλογές στοιχίζουν και θα στοιχίσουν τη μείωση του συγκοινωνιακού έργου, μέχρι ίσως και το δημόσιο χαρακτήρα των συγκοινωνιών.

 Ότι καταφέραμε πέρυσι, βελτιώνοντας τις συγκοινωνιες, μειώνοντας τις τιμες και αποφεύγοντας οριζόντιες απολύσεις οδηγών, σήμερα καταστρέφεται και θα το πληρώσουν οι πολίτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: