Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

ΘΟΥΛΗ-ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΛΩΣΗ: Η ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΠΙΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗΣ ΜΟΥ ΒΡΗΚΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ


Δ Η Λ Ω Σ Η
της Θούλης-Χρυσάνθης Σιδηροπούλου, π. μέλους του Εθνικού Συμβουλίου ΠΑΣΟΚ και της Κεντρικής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ και υποψήφιας Βουλευτού ΠΑΣΟΚ Ημαθίας στις Εθνικές εκλογές του 2012

Η προφανώς μεθοδευμένη προσπάθεια σπίλωσης και διαπόμπευσής μου βρήκε απάντηση από την Ελληνική Δικαιοσύνη.

Η καταδίκη του κυρίου Χάρη Μόχλα και της συζύγου του και από το Εφετείο Βέροιας, την 10η Νοεμβρίου 2015, δικαιώνει την πολύχρονη και κοπιώδη προσπάθειά μου να προασπίσω την τιμή και την υπόληψή μου.


H κατάφωρη προσβολή της προσωπικότητάς μου, ως γυναίκας, πολιτικού στελέχους και εργαζόμενης και η παραβίαση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων μου βρήκε, δυστυχώς, συμμέτοχους και επικροτητές και κάποιους δήθεν «συντρόφους» στον πολιτικό χώρο μου στο ΠΑΣΟΚ Ημαθίας.-

Δεν υπάρχουν σχόλια: