Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

ΘΟΥΛΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ, ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ 29ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016 ΗΜΕΡΑΣ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΜΟΥ

" Τις πολύτιμες κι ακριβές ευχές σας τις έκανα φυλαχτό του ουρανού και μέσα στην καρδιά μου τις κρατώ. 

Η αβάσταχτα τρυφερή εκείνη την στιγμή, που μοιραστήκαμε πριν από τέσσερα χρόνια, οδήγησε τα ασήμαντα και κουτά βήματά μου... με τον δικό μου τρόπο στον δικό μου δρόμο, που είναι κακοτράχαλος, τυραννικός κι ανηφορικός μα απέραντα ανθρώπινος, φωτεινός κι
ευγενικός, γεμάτος από τ΄αγέννητα όνειρα των παιδιών του Κόσμου, τους όρκους των ερωτευμένων και τους βασανιστικούς φόβους... που αναγεννιούνται ως γενναιοδωρία ζωής και τραγούδι της ελευθερίας...

...και καθώς θα ξημερώνει μετά από τέσσερα χρόνια ξανά η ημέρα των γενεθλίων μου στις 29 Φεβρουαρίου 2020 μέχρι την επόμενη εξαίσια συνάντησή μας, σας ευχαριστώ όλους και τον καθένα σας ξεχωριστά μέσα από την καρδιά μου".
 

Θούλη Σιδηροπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: