Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

ΝΙΚΟΣ ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ: «ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ ΜΕ "Α", Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΧΑΜΟΥ, ΟΙ ΣΑΡΑΠΕΝΤΕ, ΧΑΛΑΣΙΑ ΜΟΥ»

Κυρίες και Κύριοι,
 ο εξαιρετικός Νίκος Χουλιαράς:

"ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ ΜΕ 'Α' 




"Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΧΑΜΟΥ"



1. ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ ΜΕ "Α" μα πάλι δε στο λέω, με του πουλιού τα φρου και κρα και φρου χτυπάει η καρδιά μου...κι από την άκρη του κλαριού κρέμεται η καρδιά μου...μα ΄συ ΄σαι αγέρας και περνάς γκρεμίζομαι κυρά μου...

2. Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΧΑΜΟΥ...το Παιδί κινάει στην Μάχη, άϊντε στο Καλό, το Παιδί κινάει στην Μάχη κι είναι Μοναχό, τ΄Άλογο καβαλικεύει εϊ, εϊ, εϊ, άϊντε στο Καλό, τ΄Άλογο καβαλικεύει κι είναι Μοναχό...

3. ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑΠΕΝΤΕ...σαρανταπέντε διάβηκαν απ΄το φαρδύ ποτάμι ε,ε,ε την άνοιξη κουβάλαγαν και τα λουλούδια του Άδη κι είχαν στα στήθια τους φωτιά στα μάτια καλοκαίρια...

4. ΧΑΛΑΣΙΑ ΜΟΥ...ζωντανή ΄σαι χωρεσιά μου, μαχαιρωμένο μ΄ έχεις πληγή δε φαίνεται κι άλλος από τα ΄σένα γιατρός δε γένεται...

 

 

"ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑΠΕΝΤΕ"



"ΧΑΛΑΣΙΑ ΜΟΥ"



Δεν υπάρχουν σχόλια: