Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη

Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη
«ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΘΟΥΛΗΣ»: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ(ΘΟΥΛΗ), Sidiropoulou Thouli - Chrysanthi: Η δήλωσή μου στα ΜΜΕ την 14/1/2015 μετά την αντιδημοκρατική και ανθρωποφαγική πολιτική καρατόμηση μου κι ενώ χρίστηκα και ανακηρύχτηκα υποψήφια με κάθε προβλεπόμενη σύμφωνα με το Καταστατικό του ΠΑΣΟΚ και νόμιμη διαδικασία, από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας στις Εθνικές Εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, επί Προεδρίας Βενιζέλου, από τον Κουκουλόπουλο και τον "Ημαθιάρχη" Χρυσοχοΐδη,συνεπικουρούμενοι από τους διορισμένους φίλους και φίλες τους στην Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Ημαθίας και δυο πρώην Δημάρχους ΠΑΣΟΚ στον Δήμο Βέροιας._"Ανήκω στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Πορεύτηκα πάντα με το όραμα που μας ενέπνευσε, τις αρχές και τις αξίες που μας έδωσε και εν τέλει μας καθόρισαν, ο αείμνηστος Ηγέτης της Δημοκρατικής Παράταξης. Αποτιμώντας σαφέστατα, στο παρόν και το μέλλον, την στρατηγική του Ανδρέα Παπανδρέου, ως και την μοναδικά διατυπωμένη στρατηγική πρόταση για τον Κοινωνικό Μετασχηματισμό της Ελλάδας, τον Δημοκρατικό Σοσιαλισμό με Ανθρώπινο πρόσωπο και Ευρωπαϊκό Προσανατολισμό, στον Κόσμο των ανοιχτών συνόρων. Στην μακρόχρονη θητεία μου στα κορυφαία όργανα του κόμματος, εκλεγμένη πάντα από Συνέδρια και την λαϊκή βάση του Κινήματος, αγωνίστηκα με πάθος και ψυχή για τις ιδέες μου, συμπορευόμενη με τα μέλη και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, με συμμάχους και αντιπάλους, με φίλους και εχθρούς. Κρατώντας πάντα στάση Κοινού Αγώνα. Με λάθη και παραλείψεις. Με δημιουργικές συνθέσεις. Αφήνοντας πίσω εσωστρέφειες, χαρακώματα και άγονες αντιπαραθέσεις. Οι «καθεστωτικές» συμπεριφορές και οι εγωκεντρικές μακαριότητες διαφόρων εκφάνσεων του «κυβερνητισμού» και των μονίμων οπαδών του είναι, πάντα, ιστορικά ανόητες και απαράδεκτες. Δεν μετέχω των «αχράντων μυστηρίων» ‘’ιδιοκτητών και ενοικιαστών’’, ‘’οικογενειοκρατούντων και οικογενειοκρατουμένων’’, ‘’Διευθυντηρίων και μυημένων’’, ‘’πρoθύμων και αρεστών’’, ‘’ Ημαθιαρχών και επίδοξων Προέδρων του ΠΑΣΟΚ της επόμενης μέρας’’, ‘’ελίτ και λαϊκιστών’’. Ανήκω στο ΠΑΣΟΚ που ιδρύθηκε για να υπηρετεί τον Λαό και την Πατρίδα. ΜΟΝΟΝ. Με δημοκρατικές διαδικασίες και λειτουργία. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ που ανήκει στον Δημοκρατικό Ελληνικό Λαό. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου έδωσα τον ‘’όρκο της νιότης και της ζωής’’ μου. ΜΟΝΟΝ.

Τρίτη, 22 Ιουλίου 2014

«ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ» ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΝΤΕΡ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ"

«Ο προϋπολογισμός του υπουργείου Πολιτισμού

μειώθηκε στο μισό κάτω από την πίεση των δανειστών -- για μουσεία, θέατρα, φεστιβάλ δεν υπάρχουν χρήματα και τώρα όσο ποτέ μετράει πλέον στην Ελλάδα η προσπάθεια μαικήνων των τεχνών και ευρηματικών καλλιτεχνών», σημειώνεται στην αρχή εκτενούς ανταπόκρισης από την Αθήνα, με τίτλο «Στην Ελλάδα ο πολιτισμός λειτουργεί σε πείσμα της τρόικα», στο φύλλο του Σαββατοκύριακου της αυστριακής εφημερίδας «Ντερ Στάνταρντ».

Στην ανταπόκριση παρουσιάζεται συνομιλία με την κριτικό τέχνης και ιδιοκτήτρια της πρώτης μη κερδοσκοπικής γκαλερί της Αθήνας, Ηλιάνα Φωκιανάκη, η οποία με διάφορα παραδείγματα, αναφέρεται στις προσπάθειες των καλλιτεχνών να συνεχίσουν να δημιουργούν στα χρόνια της κρίσης.

Η εφημερίδα παρατηρεί πως «από το 2010 τα οικονομικά της Ελλάδας ``τηλεκατευθύνονται`` από την τρόικα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, στων οποίων τις υπαγορεύσεις δεν υπάρχει θέση για κρατικές πολιτιστικές δαπάνες, παρά μόνο ως προέκταση για τον τουρισμό, όπου, για παράδειγμα, ο συντηρητικός πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς αποφάσισε παράταση του χρόνου λειτουργίας των σημαντικότερων κρατικών μουσείων και αρχαιολογικών χώρων».
Στη συνέχεια αναφέρεται στην πρωτοβουλία του συνταγματολόγου Γιώργου Κασιμάτη για τη συλλογή υπογραφών ενός ψηφίσματος προς την ΟΥΝΕΣΚΟ για τη δημιουργία ταμείου συντήρησης των αρχαίων πολιτιστικών μνημείων της Ελλάδας, για την οποία δεν είναι πλέον σε θέση το κράτος, όπως σημειώνει.

«Τα πρώτα τρία χρόνια της κυριαρχίας των δανειστών ο προϋπολογισμός του υπουργείου Πολιτισμού μειώθηκε στο μισό», συμπληρώνει, «σχεδόν 2.000 υπάλληλοι σε μουσεία, θέατρα και άλλες υπηρεσίες που εξαρτώνται από τα χρήματα του υπουργείου, απολύθηκαν».

Ακολούθως γίνεται αναφορά στη σύγχρονη Τέχνη για την οποία, όπως σχολιάζεται, «δεν υπάρχει καμιά προτεραιότητα στην κρατική πολιτιστική πολιτική», κάτι που όπως λέγεται, «δεν συνέβαινε ποτέ, αν και αυτό δεν είναι τελείως δίκαιο καθώς υπάρχει το νέο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, το οποίο όμως ακόμη δεν έχει ανοίξει διότι δεν βρίσκονται τα χρήματα για το προσωπικό και τη λειτουργία του».

Στην ανταπόκριση επισημαίνεται πως στα προηγούμενα χρόνια ιδιώτες υποστηρικτές του πολιτισμού υποκατέστησαν σε μεγάλο μέρος το κράτος και ως παραδείγματα αναφέρονται τα Ιδρύματα Ωνάση, η Σταύρος Νιάρχος το οποίο έχει διαθέσει τρία εκατομμύρια ευρώ για το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, ενώ ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος, ένας σημαντικός μαικήνας των Τεχνών, έχει δικά του σχέδια για μουσεία και το 2013 ίδρυσε μια οργάνωση για εγκαταστάσεις στο δημόσιο χώρο της Αθήνας όπως και νησιών για να κάνει τη σύγχρονη τέχνη περισσότερο προσβάσιμη σε ευρύτερα κοινωνικά στρώματα. 


Το ανάρτησα από http://www.matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: