Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

VERIANET.GR: Η ΘΟΥΛΗ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΣΤΗΝ "ΚΥΡΙΑ ΤΑΔΕ"....

Όσο μπαίνουμε σε φουλ προεκλογική περίοδο και τρέχουν οι εξελίξεις, ανεβαίνει και το θερμόμετρο...
Η Θούλη Σιδηροπούλου επανέρχεται δριμύτερη και "τα χώνει" κανονικά στην "κυρία τάδε" η οποία, όπως λέει "επιμένει να έχει ακόμη ιδιοκτησιακή αντίληψη για την Βέροια και τον Δημοκρατικό χώρο"Δεν χρειάζονται περισσότερες αποσαφηνίσεις... Διαβάστε το σχόλιο που ανέβασε στο προσωπικό της προφίλ η Θούλη Σιδηροπούλου:

"...Και στις αιτιάσεις της κυρίας "τάδε", που επιμένει να έχει ακόμη ιδιοκτησιακή αντίληψη για την Βέροια και τον Δημοκρατικό χώρο, να μην κατέβω στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας και να κρατήσω μια "πισινή"...


Απαντώ και θυμίζω ότι «ήμουν, είμαι και θα είμαι στρατιώτης του ΠΑΣΟΚ και στην πρώτη γραμμή της μάχης, όπως έπραξα πάντα και το 2007 και το 2009 και το 2012. Στο ΠΑΣΟΚ, από τα μαθητικά μου χρόνια, έχω καταθέσει την ψυχή μου και την απόλυτη πίστη μου στο όραμα μας για τον Λαό και την Πατρίδα. Αδιαπραγμάτευτα.
Με πολιτική ηθική και δεοντολογία, δίχως συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, με ειλικρίνεια για σφάλματα και παραλείψεις μας και χωρίς υποτιμητικές για τον κοινό νου "φωτογραφικές" σχέσεις, χωρίς εύκολες υποσχέσεις, με καθαρές θέσεις και προτάσεις για το μέλλον του τόπου και της χώρας μας».

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Θούλη Σιδηροπούλου θα είναι υποψήφια βουλευτής στην Ημαθία με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ

Το ανάρτησα από http://www.verianet.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: