Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη

Σιδηροπούλου Χρυσάνθη-Θούλη
«ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΘΟΥΛΗΣ»: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ(ΘΟΥΛΗ), Sidiropoulou Thouli - Chrysanthi: Η δήλωσή μου στα ΜΜΕ την 14/1/2015 μετά την αντιδημοκρατική και ανθρωποφαγική πολιτική καρατόμηση μου κι ενώ χρίστηκα και ανακηρύχτηκα υποψήφια με κάθε προβλεπόμενη σύμφωνα με το Καταστατικό του ΠΑΣΟΚ και νόμιμη διαδικασία, από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Ημαθίας στις Εθνικές Εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, επί Προεδρίας Βενιζέλου, από τον Κουκουλόπουλο και τον "Ημαθιάρχη" Χρυσοχοΐδη,συνεπικουρούμενοι από τους διορισμένους φίλους και φίλες τους στην Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Ημαθίας και δυο πρώην Δημάρχους ΠΑΣΟΚ στον Δήμο Βέροιας._"Ανήκω στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Πορεύτηκα πάντα με το όραμα που μας ενέπνευσε, τις αρχές και τις αξίες που μας έδωσε και εν τέλει μας καθόρισαν, ο αείμνηστος Ηγέτης της Δημοκρατικής Παράταξης. Αποτιμώντας σαφέστατα, στο παρόν και το μέλλον, την στρατηγική του Ανδρέα Παπανδρέου, ως και την μοναδικά διατυπωμένη στρατηγική πρόταση για τον Κοινωνικό Μετασχηματισμό της Ελλάδας, τον Δημοκρατικό Σοσιαλισμό με Ανθρώπινο πρόσωπο και Ευρωπαϊκό Προσανατολισμό, στον Κόσμο των ανοιχτών συνόρων. Στην μακρόχρονη θητεία μου στα κορυφαία όργανα του κόμματος, εκλεγμένη πάντα από Συνέδρια και την λαϊκή βάση του Κινήματος, αγωνίστηκα με πάθος και ψυχή για τις ιδέες μου, συμπορευόμενη με τα μέλη και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, με συμμάχους και αντιπάλους, με φίλους και εχθρούς. Κρατώντας πάντα στάση Κοινού Αγώνα. Με λάθη και παραλείψεις. Με δημιουργικές συνθέσεις. Αφήνοντας πίσω εσωστρέφειες, χαρακώματα και άγονες αντιπαραθέσεις. Οι «καθεστωτικές» συμπεριφορές και οι εγωκεντρικές μακαριότητες διαφόρων εκφάνσεων του «κυβερνητισμού» και των μονίμων οπαδών του είναι, πάντα, ιστορικά ανόητες και απαράδεκτες. Δεν μετέχω των «αχράντων μυστηρίων» ‘’ιδιοκτητών και ενοικιαστών’’, ‘’οικογενειοκρατούντων και οικογενειοκρατουμένων’’, ‘’Διευθυντηρίων και μυημένων’’, ‘’πρoθύμων και αρεστών’’, ‘’ Ημαθιαρχών και επίδοξων Προέδρων του ΠΑΣΟΚ της επόμενης μέρας’’, ‘’ελίτ και λαϊκιστών’’. Ανήκω στο ΠΑΣΟΚ που ιδρύθηκε για να υπηρετεί τον Λαό και την Πατρίδα. ΜΟΝΟΝ. Με δημοκρατικές διαδικασίες και λειτουργία. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ που ανήκει στον Δημοκρατικό Ελληνικό Λαό. ΜΟΝΟΝ. Στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου έδωσα τον ‘’όρκο της νιότης και της ζωής’’ μου. ΜΟΝΟΝ.

Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2015

ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ – ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ: ΤΙ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ

γράφει ο Θωμάς Τάτσης

Η Δυτική και η Ανατολική Εκκλησία, εδώ και 956 (σχίσμα του 1054) χρόνια βαδίζουν χωριστά. Έχοντας, κυρίως, δογματικές διαφορές διασταυρώνουν τα ξίφη τους και με κάθε ευκαιρία τονίζουν τις διαφορές τους. Απευθύνθηκαμε σε δύο κληρικούς, έναν ορθόδοξο και έναν καθολικό, και τους ζήτησε να μιλήσουν για τις διαφορές μεταξύ των δύο Εκκλησιών.

Και οι δύο συμφώνησαν ότι …διαφωνούν. Και

μίλησαν ο καθένας από τη δική του πλευρά για το φιλιόκβε, το αλάθητο, τα πρωτεία και ό,τι άλλο χωρίζει δύο Εκκλησίες που έχουν κοινές ρίζες, αλλά για την ώρα δεν έχουν κοινό μέλλον.
1. Φιλιόκβε: Είναι μια λατινική λέξη που σημαίνει « και εκ του Υιού». Την πρόσθεσε στο «Πιστεύω» η δυτική Εκκλησία, δηλώνοντας ότι το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται όχι μόνο εκ του πατρός αλλά και εκ του Υιού (Filioque).

2. Το πρωτείο του Πάπα: Βασίζεται στο πρωτείο που σύμφωνα με τη δυτική Εκκλησία είχε ο Απόστολος Πέτρος, αφού του το ανέθεσε ο Χριστός. Όταν ο Πέτρος πέθανε, το πρωτείο πέρασε στον εκάστοτε επίσκοπο Ρώμης, που θεωρείται διάδοχός του.

3. Το αλάθητο του Πάπα: Σύμφωνα με τους καθολικούς, όταν ο Πάπας διδάσκει ως υπέρτατος ποιμένας όλης της Εκκλησίας σε θέματα δόγματος, το Άγιο Πνεύμα τον προστατεύει.

4. Ουνία: Στην Ελλάδα μπορεί η Ουνία να μην είναι διαδομένη και να περιορίζεται στους δύο χιλιάδες πιστούς. Ωστόσο θεωρείται ένα από τα θέματα που διχάζει, ιστορικά και εκκλησιολογικά, τις δύο Εκκλησίες. Οι ουνίτες φορούν άμφια όπως οι ορθόδοξοι και ακουλουθούν τη βυζαντινή παράδοση. Παρ’ όλα αυτά, δηλώνουν καθολικοί.

5. Αγαμία: Πρόκειται για διαφορά που έχει σχέση με την παράδοση της κάθε Εκκλησίας. Οι καθολικοί κληρικοί είναι άγαμοι, άσχετα από το βαθμό τους. Οι ορθόδοξοι συνήθως είναι άγαμοι, όταν έχουν το βαθμό του ιεράρχη ή του επισκόπου, ενώ είναι έγγαμοι οι κατώτεροι κληρικοί.

6. Λατρευτικές διαφορές: 


α. Θεία ευχαριστία. Οι καθολικοί προσφέρουν άζυμο άρτο, ενώ οι ορθόδοξοι ζυμωμένο άρτο.

β. Η Ορθόδοξη Εκκλησία βαφτίζει δια καταδύσεως, ενώ η καθολική ρίχνει νερό στο κεφάλι του βαφτιζομένου.

Πρωτοδημοσιεύετηκε στην εφημερίδα "Ελευθεροτυπία"


Το ανάρτησα από http://www.24grammata.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: