Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ: ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΦΟΒΗΣΕΙ

Λαλιώτης: Κανείς δεν μπορεί να με φοβήσει

Η απάντηση του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚγια την εμπρηστική επίθεση που είχε σημειωθεί στις 5 Δεκεμβρίου, στην πολυκατοικία όπου διαμένει...
Σχεδόν δύο εβδομάδες μετά την εμπρηστική επίθεση στην είσοδο της πολυκατοικίας όπου διαμένει στον Λυκαβηττό, ο Κώστας Λαλιώτης απαντά με μια μακροσκελή επιστολή του σε όσους τον βάζουν στο στόχαστρο.
Αποκαλώντας τον κ. Λαλιώτη «αρχιερέα της διαπλοκής», την ευθύνη για την επίθεση, από την οποία σημειώθηκαν υλικές ζημιές στην είσοδο του κτιρίου και στο ΙΧ του πρώην υπουργού, την ευθύνη την είχαν αναλάβει η Άτυπη Αναρχική Ομοσπονδία (FAI-IRF) και ο Πυρήνας Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος, προειδοποιώντας μάλιστα πως ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να ζει τη ζωή του «μέσα στον φόβο».

Χαρακτηριστικά, η επιστολή Λαλιώτη τιτλοφορείται «Άφοβες αλήθειες ζωής ενάντια στο ψέμα, τη βία και τον τρόμο».

Ακολουθεί ολόκληρη η μακροσκελής δήλωση του κ. Λαλιώτη:

ΑΦΟΒΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΖΩΗΣ

ΕΝΑΝΤΙΑ

στο ΨΕΜΑ, την ΒΙΑ και τον ΤΡΟΜΟ ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ
Αθήνα, 17 Δεκεμβρίου 2015

Έχουν συμπληρωθεί 15 ημέρες από την εμπρηστική επίθεση στην είσοδο της πολυκατοικίας, στην περιοχή του Λυκαβηττού, όπου διαμένουμε ως ενοικιαστές η οικογένειά μου, καθώς και άλλες οικογένειες.

Σύμφωνα με αναρτημένη ανακοίνωση την ευθύνη του εμπρησμού έχει αναλάβει μια οργάνωση με την ονομασία «Πυρήνας Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος / Άτυπη Αναρχική Ομοσπονδία (FAI-IRF)».
Είναι σαφές ότι αυτή η εμπρηστική επίθεση δεν έχει μόνον φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς. Σίγουρα έχει και υποβολείς, εντολείς και καθοδηγητές. Όλοι αυτοί συγκροτούν ένα σκοτεινό κύκλο ανθρώπων σε διατεταγμένη υπηρεσία, που υπαγορεύει και εκτελεί με μανιασμένο μίσος και τυφλό φανατισμό συμβόλαια στοχοποίησης, σπίλωσης, στιγματισμού και κατασυκοφάντησης, συμβόλαια απειλών, βίας, φωτιάς και τρομοκρατίας.

Η σημερινή παρέμβασή μου, με τα στοιχεία και τις περιγραφές της, αποσκοπεί να αποκαλύψει τα σχέδια και να ακυρώσει τα συμβόλαια τής εγκληματικής βίας αυτού του σκοτεινού κέντρου.

Οι άθλιες αναφορές στη βδελυρή ανακοίνωση του σκοτεινού κύκλου για «διαπλοκή», «διαφθορά» και «απληστία» δεν με αγγίζουν και δεν με αφορούν γιατί αυτές οι καταστάσεις ενδημούν αλλού και σε άλλους και σε καμία περίπτωση στην οικογένειά μου. Οι απειλές τους δεν με φοβίζουν, δεν με πτοούν.
Αυτοί που έχουν υπαγορεύσει ή γράψει αυτή την ανακοίνωση μαζί με τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς της πράξης ας ψάξουν για την κυριολεξία αυτών των λέξεων και των χαρακτηρισμών γύρω τους και δίπλα τους.

Κυρίως, ας ψάξουν στο βίο και την πολιτεία των σκοτεινών υποβολέων της, των σκοτεινών εντολέων της και των σκοτεινών καθοδηγητών της. Εκεί μπορούν να βρουν αρκετούς «μεταξοσκώληκες» της Μεταπολίτευσης.

Αδιαμφισβήτητα η πόρτα μου, το όνομά μου και η οικογένειά μου δεν προσφέρονται για τα συμβόλαια σπίλωσης και συκοφαντίας με τις ανυπόστατες αθλιότητές τους.

Η δική μου πολιτική και κοινωνική διαδρομή είναι διαφανής και στην πρώτη γραμμή. Είναι μια διαδρομή πάντα κάτω από το φως της πολιτικής αντιπαράθεσης, της λογοδοσίας, του δημοσίου και θεσμικού ελέγχου.

Γι’ αυτό δεν έχω φοβηθεί ποτέ και κανέναν γιατί δεν έχω να κρύψω τίποτα και ποτέ.
Μέχρι σήμερα έχω δώσει αρκετές φορές στη δημοσιότητα με σαφήνεια την εικόνα τής περιουσιακής μου κατάστασης.

Θεωρώ σκόπιμο να επαναλάβω για μια ακόμα φορά με απόλυτο, κατηγορηματικό και δεσμευτικό τρόπο ότι, όλα τα περιουσιακά μου στοιχεία (προσωπικά και οικογενειακά) βρίσκονται στην Ελλάδα, είναι απολύτως διαφανή και συγκεκριμένα και είναι διαχρονικά δηλωμένα αναλυτικά και τεκμηριωμένα στις ετήσιες δηλώσεις μου για το Πόθεν Έσχες.

Όλη η ακίνητη προσωπική και οικογενειακή περιουσία μου (κατοικία, κτήματα, δενδροκαλλιέργειες), βρίσκονται στους τόπους καταγωγής στην Αρκαδία και την Μεσσηνία και προέρχονται βασικά από κληρονομικές αποδοχές και μεταβιβάσεις.

Ένα γραφείο (90 τ.μ.) στο κέντρο της Αθήνας είχε αγοραστεί το 1995 με στεγαστική δανειακή κάλυψη καθ’ ολοκληρία από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Το ακίνητο αυτό επωλήθη το 2007.

Ένα Διαμέρισμα (140 τ.μ.) στο Μαρούσι, που είχε κληρονομήσει η σύζυγός μου από τους γονείς της (με έτος κτήσης πριν το 1981) επωλήθη το 2009.

Όλα τα στοιχεία για την κινητή μου περιουσία (προσωπική και οικογενειακή) έχουν διαχρονικές καταγραφές στις Ελληνικές Τράπεζες την Εθνική, την Τράπεζα Πειραιώς και την ALPHA και έχουν πιστοποιηθεί διαχρονικά στις ετήσιες δηλώσεις Πόθεν Έσχες.

Όλα τα ετήσια εισοδήματα της οικογένειάς μου (τα δικά μου και της συζύγου μου) προέρχονται αποκλειστικά και μόνον από την επαγγελματική εργασία και δραστηριότητά μας και έχουν αποτυπωθεί διαχρονικά με κάθε λεπτομέρεια κάθε χρόνο στις φορολογικές μας Δηλώσεις και στις Δηλώσεις Πόθεν Έσχες.

Τέλος, είναι αδιαμφισβήτητο και γνωστό στους πάντες ότι τα τελευταία 30 χρόνια διαμένω με την οικογένειά μου, με ενοίκιο στο ίδιο διαμέρισμα (120 τ.μ.) στην ίδια περιοχή, στο Λυκαβηττό.

Ένα διαμέρισμα 130 τ.μ., που έχει αποκτήσει η κόρη μου το 2009, σε παλιά πολυκατοικία του κέντρου η αγορά του βασικά καλύφθηκε με στεγαστικό δάνειο.

Μετά από τις προηγούμενες συγκεκριμένες αναφορές είναι σαφές και αδιαμφισβήτητο ότι διαχρονικά δεν έχω αποκτήσει ποτέ και πουθενά είτε εντός είτε εκτός Ελλάδας οποιοδήποτε άλλο περιουσιακό στοιχείο, πέραν αυτών που καταγράφονται διαχρονικά στις Δηλώσεις μου στην Εφορία και στο Πόθεν Έσχες.

Έχω δηλώσει δημόσια πολλές φορές απόλυτα, κατηγορηματικά και δεσμευτικά, ότι δεν είχα ποτέ και δεν έχω (είτε εντός, είτε εκτός Ελλάδας) ουδεμία απολύτως περιουσιακή σχέση με οποιεσδήποτε επιχειρήσεις, με οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα σε οποιοδήποτε τομέα, με οποιαδήποτε ακίνητα, με οποιεσδήποτε περιβόητες «Λίστες» Τραπεζών και Εταιρειών, με οποιεσδήποτε υπεράκτιες OFFSHORE εταιρείες και με κάθε λογής άλλες τέτοιου τύπου δραστηριότητες.

Είναι γνωστό και αδιαμφισβήτητο ότι όλα τα χρόνια κατά τη θητεία μου στην πολιτική υπηρέτησα με πίστη τη Διαφάνεια, τη Νομιμότητα και το Δημόσιο Συμφέρον. Γι’ αυτό και δεν φοβήθηκα ποτέ τις έντονες πολιτικές αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις με τους αντιπάλους μου.
Είχα και έχω διαρκώς ανοιχτό μέτωπο αντιπαράθεσης και σύγκρουσης ενάντια σε κάθε μορφή μαύρου χρήματος, ενάντια σε άνομα συμφέροντα και γκρίζες ζώνες στη Δημόσια ζωή και πάντα ενάντια στιςOFFSHORE εταιρείες.
Αυτές οι πολιτικές θέσεις μου είναι δημόσια γνωστές όπως και οι αντίστοιχες πράξεις μου. Ενδεικτικά αναφέρω ορισμένες.
Ασφαλώς και όλοι θυμούνται τις τεκμηριωμένες αποκαλύψεις και τις δικαιωμένες καταγγελίες μου στη Δικαιοσύνη και τις πολυετείς συγκρούσεις μου στην Βουλή και στα ΜΜΕ για την περιβόητη υπεράκτια OFFSHORE Λιβεριανή Εταιρεία MAYO και τα πλοκάμια της στην Ελλάδα.
Ασφαλώς και όλοι θυμούνται τις συγκρούσεις μου με τον αλήστου μνήμης κ. Μάκη Ψωμιάδη, που με όχημα την εφημερίδα του «Το Όνομα» αποπειράθηκε, ως εντολοδόχος σκοτεινών οικονομικών και πολιτικών συμφερόντων, με πλαστογραφίες και συκοφαντίες, να στήσουν εις βάρος μου μία άθλια σκευωρία. Επίκεντρο της σκευωρίας ήταν η σύμβαση για την κατασκευή και λειτουργία του Αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπως και η δήθεν συμμετοχή μου στην αλυσίδα «ZARA».

Για την υπόθεση αυτή οι πολλαπλές καταδίκες του κ. Ψωμιάδη από τη Δικαιοσύνη είναι γνωστές σε όλους.
Ασφαλώς και όλοι θυμούνται ότι σε κάθε απόπειρα σπίλωσης και συκοφάντησής μου από ορισμένα ΜΜΕ, προσέφυγα αρκετές φορές στη Δικαιοσύνη και δικαιώθηκα απολύτως πάντα και πανηγυρικά.

Οι δικαστικές καταδίκες των συκοφαντών μου σε όλους τους βαθμούς της Δικαιοσύνης εις βάρος των συκοφαντών μου (από τη λαθρόβια εφημερίδα «Το Όνομα» έως την «έγκυρη» WALL STREET JOURNAL) ήταν πάντα ομόφωνες.
Οι αναφορές μου σε αυτές τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης είναι μια αποστομωτική απάντηση σε κάποιους «ανώνυμους» λιβελογράφους και σχολιαστές του Διαδικτύου, οι οποίοι κρύβουν επιμελώς το όνομά τους και το πρόσωπό τους για να καταγράφουν δήθεν «ελεύθερα» τα παράλογα ψέματα και τις συκοφαντικές αθλιότητες της νοσηρής φαντασίας τους.

Αυτοί οι «ανώνυμοι» θρασύδειλοι του Διαδικτύου, όποιοι και να είναι, όπου και εάν ανήκουν πολιτικά και κομματικά, για λόγους διαφάνειας, δημοκρατίας και δικαιοσύνης, ας βρουν το θάρρος να πετάξουν τις κουκούλες και τις μάσκες τους. Ας υπογράψουν με το όνομά τους τα σχόλιά τους έτσι ώστε να λογοδοτήσουν και αυτοί ως συκοφάντες στην Ελληνική Δικαιοσύνη.
Οι «καθ’ έξιν» και «κατ’ επάγγελμα» συκοφάντες προφανώς «κρίνουν εξ’ ιδίων τα αλλότρια». Σε κάθε περίπτωση «η λάσπη στον ανεμιστήρα τους» δεν μπορεί να σπιλώσει το όνομά μου, γιατί η αλήθεια της διαδρομής και της ζωής μου είναι πάντα καθαρή και αναμφισβήτητη.
Αυτοί που έγραψαν ή υπαγόρευσαν το κείμενο της εμπρηστικής επίθεσης με στόχο το σπίτι μου ως κλιμάκωση για έναν άγριο και «μαύρο Δεκέμβρη», αυτοί που υπογράφουν με το όνομα «Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» οφείλουν να ντρέπονται για τις συκοφαντικές αθλιότητές τους και τις εγκληματικές επιλογές τους. Βεβαίως είχαν προηγηθεί και έχουν ακολουθήσει και άλλες επιθέσεις και άλλα αντίστοιχα επεισόδια με άλλους στόχους.

Σήμερα αποκαλύπτονται τα σχέδιά τους. Είναι σίγουρο κάποια στιγμή θα εντοπιστούν από τους θεσμούς της Πολιτείας και θα τιμωρηθούν από την Ελληνική Δικαιοσύνη.
Είναι παράλογο και εξωφρενικό κάποιοι αυτόκλητοι δήθεν τιμωροί μέσα στις νοσηρές φαντασιώσεις τους, στο όνομα του «Αλέξανδρου» να στοχοποιούν και να απειλούν με «φωτιά και θάνατο» το σπίτι και τη ζωή ανθρώπων. Εκείνων των ανθρώπων, οι οποίοι διαχρονικά ήταν και είναι πάντα δίπλα συμπαραστάτες και αλληλέγγυοι στην Οικογένεια του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
Είναι έξω και πέρα από κάθε λογική και φαντασία κάποιοι στο όνομα του Αλέξανδρου να θέλουν να κάψουν αυτό το σπίτι και να απειλήσουν αυτούς τους ανθρώπους. Όταν ακόμα και την ίδια την ημέρα της δολοφονίας του Αλέξανδρου, η Μητέρα του σε αυτό το σπίτι και σε αυτούς τους ανθρώπους προσέτρεξε να βρει τη συναισθηματική, ηθική και ψυχική στήριξή της. Να βρει δύναμη και κουράγιο μετά την απώλεια με τον πιο βίαιο και τραγικό τρόπο του έφηβου μοναχογιού της.
Είναι έξω και πέρα από κάθε λογική και φαντασία να μας απειλούν στο όνομα του Αλέξανδρου με «φωτιά και θάνατο» όταν η σύζυγός μου στις δίκες για τη δολοφονία του Αλέξανδρου είναι μια βασική μάρτυρας για να υπερασπιστεί τη μνήμη, την αλήθεια και το όνομα του αδικοχαμένου εφήβου Αλέξανδρου.

Για μένα και τη σύζυγό μου έχει τεράστια ηθική και τιμητική αξία η αναφορά της Οικογένειας του Αλέξανδρου για την εις βάρος μας επίθεση στην τελευταία ανακοίνωσή της (στις 11/12/2015).

Γι’ αυτό και παραθέτουμε τη σχετική περικοπή από αυτή την ανακοίνωση.

«… Εκφράζουμε την οδύνη μας για την εμπρηστική επίθεση στο σπίτι του Κώστα και της Μαρίνας Λαλιώτη, από κάποιους που οικειοποιούνται το όνομα του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ. Διαμαρτυρόμαστε συγκλονισμένοι, γιατί ξέρουμε ότι σ’ αυτό το σπίτι την ημέρα της δολοφονίας του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ βρήκαμε στήριγμα αλλά και γιατί η Μαρίνα και ο Κώστας Λαλιώτης, με την εντιμότητα και ακεραιότητά τους, που ξέρουμε, εκδηλώνουν την συμπαράσταση τους στη δοκιμασία μας, με συγκινητική και σταθερή αλληλεγγύη ζωής…».
Για όλους αυτούς τους λόγους, έχουν αποκαλυφθεί πια τα σκοτεινά σχέδια και οι σκοτεινοί σκοποί της στοχοποίησής μου. Οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί των εγκληματικών πράξεων, όπως και οι υποβολείς και καθοδηγητές των συμβολαίων σπίλωσης και κατασυκοφάντησης και των συμβολαίων βίας, φωτιάς και θανάτου είναι πια πολιτικά ξεγυμνωμένοι, είναι πια ηθικά βαρύτατα και ανεπανόρθωτα εκτεθειμένοι.
Είναι γνωστό στους πάντες ότι ακόμη και το θέατρο του παραλόγου κάπου τελειώνει. Έχει ημερομηνία λήξης. Η τελεία και η παύλα στο σκηνικό των απειλών, της φωτιάς, του μίσους και της τρομοκρατίας έχουν τη νομοτέλειά τους.


Προσωπικά δεν έχω φοβηθεί ποτέ και κανέναν.
Σε όλη τη διαδρομή της ζωής μου έχω αντιμετωπίσει όρθιος και άφοβος τη Χούντα με τα τανκς και τα όπλα της, το ΕΑΤ ΕΣΑ με τα βασανιστήριά του, τις σκοτεινές και αμαρτωλές Κρατικές Υπηρεσίες (εντός και εκτός Ελλάδας, ΚΥΠ και CIA), με τις διαρκείς προβοκάτσιές τους, τα διάφορα κρατικά και παρακρατικά κέντρα της Ακροδεξιάς με τις γνωστές μηχανορραφίες τους, τους γνωστούς ακραίους νεοφιλελεύθερους, συντηρητικούς και σκοταδιστικούς κύκλους με τις καταδικαστέες μεθοδεύσεις τους.
Το ίδιο πράττω και τώρα, με σθεναρή στάση και πίστη στις ιδέες μου και στον ηθικό κώδικα των αρχών και των αξιών μου.

Είμαι όπως πάντα όρθιος και άφοβος με τις αλήθειες της διαδρομής και της ζωής μου απέναντι στις επιθέσεις της βίας και της τρομοκρατίας.

Κανένας δεν μπορεί να με φοβίσει και να με φιμώσει.

Κανένας δεν μπορεί να αποτρέψει την ενεργή συμμετοχή μου στο εθνικό πολιτικό και κοινωνικό γίγνεσθαιγια την κατίσχυση της Δημοκρατίας, για την κατοχύρωση της ασφάλειας της πατρίδας μας, όπως και των κυριαρχικών δικαιωμάτων και συμφερόντων της, για την κατοχύρωση του γεωπολιτικού και γεωοικονομικού ιστορικού κεκτημένου της Ελλάδας στην Ενωμένη Ευρώπη και τη Ζώνη του Ευρώ, για την συσπείρωση, την ενίσχυση και την ανανέωση του ΠΑΣΟΚ και την ανασύνθεση της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, για την ανάδειξη και τη συνεργασία μιας πλειοψηφικής και πολυκομματικής Προοδευτικής Κεντρο-Αριστεράς με Προγραμματικές συγκλίσεις και θετικό Ευρωπαϊκό μεταρρυθμιστικό προοδευτικό πρόσημο.

Η Δημοκρατία με τους Θεσμούς της και οι Πολίτες με τις ελευθερίες και τα δικαιώματά τους κατοχυρώνουν πάντα συμβολικά και ουσιαστικά ένα ακατάλυτο, αδιαπραγμάτευτο και ισχυρό κεκτημένο ζωής.

Ένα κεκτημένο ζωής απέναντι στο ζόφο της τρομοκρατίας με την προκλητική βία και το διάχυτο φόβο της, με τις βομβιστικές επιθέσεις και τις εγκληματικές πρακτικές της.

Σε κάθε περίπτωση η απάντηση της Δημοκρατίας και των Πολιτών οφείλει πάντα να συνδέεται άρρηκτα με σθεναρή στάση, με υψηλό φρόνημα και με αταλάντευτη πίστη στις δημοκρατικές αρχές, αξίες και παραδόσεις.


Το ανάρτησα από http://www.epikaira.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: