Τρίτη 26 Απριλίου 2016

ΘΟΥΛΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: ΜΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ... ΣΤΟ "ΕΟΣ(Ενωση Οπαδων της ΣΥΡΙΖΑ)" ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΨΕΥΔΕΣ, ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΧΤΥΠΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΕ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ κ. ΧΑΡΗ ΜΟΧΛΑ

Χτες ανοίγοντας το μπλογκ μου διαπίστωσα "ιδίοις όμμασι" την συκοφαντική δυσφήμηση και τον διασυρμό, που υπέστην από μεθοδευμένα ψευδή και συκοφαντικά δημοσιεύματα, εξαιτίας της σκοπούμενης διαστρέβλωσης της αλήθειας αλλά και της αποσιώπησής της. Διασυρμό που συνεχίζω να υφίσταμαι μέχρι και σήμερα.


Στο "ριζοσπαστικά αριστερό!!!"... με σχολιαστές ανώνυμους κουκουλοφόρους του διαδικτύου.... ΕΟΣ (Ενωση Οπαδων της ΣΥΡΙΖΑ) υπάρχει ακόμη ψευδές, παραπλανητικό και ανακριβές δημοσίευμα,



που με αφορά και μου δίνει χτυπήματα κάτω από το τραπέζι,
ως πολιτικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, τότε μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ!!! αναδημοσιεύοντας τις αθλιότητες της λάσπης και του κιτρινισμού της "δημοσιογραφικής γραφίδας", που γράφτηκαν και εμπεριέχονται στο μπλογκ του κ.Χάρη Μόχλα... που η καταδίκη του ίδιου αλλά και της συζύγου του και από το Εφετείο Βέροιας, την 10η Νοεμβρίου 2015, δικαιώνει την πολύχρονη και κοπιώδη προσπάθειά μου να προασπίσω την τιμή και την υπόληψή μου. 

Η κατάφωρη προσβολή της προσωπικότητάς μου, ως γυναίκας, πολιτικού στελέχους και εργαζόμενης, και η παραβίαση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων μου βρήκαν, δυστυχώς, συμμέτοχους και επικροτητές και κάποιους δήθεν “συντρόφους” στον πολιτικό χώρο μου στο ΠΑΣΟΚ Ημαθίας αλλά και κεντρικά...

Εδώ στον σύνδεσμο http://thouli.blogspot.gr/2016/01/blog-post_7.html υπάρχουν όλες οι σχετικές δημόσιες δηλώσεις μου και οι ανάλογες αποφάσεις της Ελληνικής Δικαιοσύνης μετά την προσφυγή μου σε αυτήν, προκειμένου να υπερασπιστώ την τιμή, την υπόληψη και την αξιοπρέπειά μου, ως άνθρωπος και, ως γυναίκα καθώς και να αντιμετωπίσω και να ανταπεξέλθω στον προσωπικό, εργασιακό, πολιτικό, κοινωνικό Γολγοθά, που ακόμη ανεβαίνω μετά από 6 χρόνια.

Σχετικοί σύνδεσμοι: 

ΕΟΣ (Ενωση Οπαδων της ΣΥΡΙΖΑ)

ΔΙΚΑΙΩΣΗ 

ΔΙΚΑΙΩΣΗ Πέρα για πέρα δικαιωμένη αισθάνεται Θούλη-Χρυσάνθη Σιδηροπούλου, πρώην μέλος του Εθνικού Συμβουλίου και της Κεντρικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ και υποψήφια βουλευτής Ημαθίας με το Κίνημα στις εθνικές εκλογές του 2012, μετά την απόφαση του Εφετείου Βέροιας που καταδικάζει τον Χάρη Μόχλα και τη σύζυγό του. 

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΧΑΡΗ ΜΟΧΛΑ: ΔΗΛΩΣΗ ΘΟΥΛΗΣ-ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ Μ.Μ.Ε ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ  

ΘΟΥΛΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΤΟΥ κ.ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΟΧΛΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ. Ο κ. ΧΑΡΗΣ ΜΟΧΛΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΒΑΡΥΤΑΤΗ ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΤΩΝ 18 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 2 ΈΤΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: